printlogo


امام‌جمعه شهرستان میانه:
برگزاری مراسم‌ ازدواج در مساجد از توصیه‌های اهل‌بیت علیهم السلام است
کد خبر: 6278
امام‌جمعه شهرستان میانه با بیان این که برگزاری مراسم‌ ازدواج در مساجد از توصیه‌های اهل‌بیت است، گفت: حدیثی از حضرت محمد (ص) داریم که فرموده‌اند که ازدواج‌ها را در مساجد بگیرید چرا که زندگی نورانی که از مسجد شروع می‌شود موجب می‌شود آن زندگی جاودانه شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت‌الاسلام‌ عبدالله محمدی بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان در مراسم اهدای ۲۵ جهیزیه به زوج‌های جوان که به همت مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات این مؤسسه در کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت اظهار داشت: این برنامه‌های خداپسندانه در شرایط اقتصادی کنونی بسیار باارزش و ستودنی است.

وی ادامه داد: حدیثی از حضرت محمد (ص) داریم که فرموده‌اند که ازدواج‌ها را در مساجد بگیرید چرا که زندگی نورانی که از مسجد شروع می‌شود موجب می‌شود آن زندگی جاودانه شود.

حجت‌الاسلام‌ محمدی ابراز داشت: در قرآن کریم و احادیث بارها بیان شده که از نشانه‌های پروردگار عالم این است که از نسل خود زوج‌هایی آفریده که آرامش روحی و روانی را به همراه دارد.

وی در توصیه‌هایی به زوج‌های جوان بیان داشت: در ابتدای زندگی مشترک حرمت پدر و مادر همدیگر را باید نگه دارید و علاوه بر این نباید ایرادات همدیگر را در کنار دیگران بیان کنید.

امام‌جمعه شهرستان میانه تأکید کرد: علاوه بر این نباید از توسل به خداوند غافل شویم چرا که یاد خداوند موجب آرامش دل‌ها می‌شود.

وی با بیان این که این برنامه‌ها باید در جامعه ترویج شود، تصریح کرد: ترویج اقدامات خداپسندانه در جامعه موجب همدلی و همراهی مردم می‌شود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6278