printlogo


اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان شهید دل آذر/تقدیر اهالی محله آذر از اقدامات شهرداری قم
کد خبر: 6658
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان شهید دل آذر با نصب بیش از 100 پایه کوتاه روشنایی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،پیام جوادیان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که از سال‌های گذشته در شهرداری قم با پیگیری سازمان پارک‌ها آغاز به کار شده، بحث اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان‌ها بوده است گفت: ایمن‌سازی در همان سال‌های ۹۴ و ۹۵ به‌صورت کامل انجام شد و از سال ۹۵ به بعد بحث اصلاح روشنایی بوستان‌ها مدنظر قرار گرفت و به دنبال آن طی چهار فاز نزدیک به ۳۰۰ بوستان ایمن‌سازی و اصلاح روشنایی شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز اجرای فاز پنج پروژه اصلاح روشنایی بوستان‌ها در حال پیگیری است افزود: خوشبختانه طی این مدت احداث پایه‌های و تأسیسات سیستم روشنایی بوستان شهید دل آذر در منطقه یک که یکی از بوستان‌های قدیمی شهر قم است، انجام‌شده و به‌زودی این بوستان به‌طور کامل روشن خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ پایه روشنایی سه متری و تعدادی پایه پرژکتوری ۹ متری در این بوستان نصب‌شده است.

وی اضافه کرد: فاز دوم تکمیل روشنایی این بوستان نیز در دستور کار است و به‌زودی اجرا شده و این بوستان به‌طور کامل برای استفاده شهروندان روشن می‌شود.

خاطرنشان می‌شود اهالی محله آذر با نصب پلاکاردی از زحمات و تلاش‌های مدیریت شهری در این محله قدردانی کردند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6658