printlogo


اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از اولویت‌های مجمع قرآنی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی علمدار کربلای قم است
کد خبر: 6778
دبیر مجمع قرآنی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی علمدار کربلای قم گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از اولویت‌های مجمع قرآنی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی علمدار کربلای قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمدشاه عبادی دبیر مجمع قرآنی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی علمدار کربلای قم شامگاه شنبه در جشن بزرگ میلاد حضرت علی (ع) که با حضور عاشقان اهل‌بیت (ع) از جمله مسلمان افغانستانی و پاکستانی مقیم قم در مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت فاطمة الزهرا (س) واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی در قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که رهبر انقلاب همواره تأکید دارند انجام کارهای فرهنگی است و در این زمینه مجمع قرآنی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی علمدار کربلای قم فعال بوده است.

وی ادامه داد: در طی سال و در اعیاد و مراسم‌های مختلف مذهبی همواره برنامه‌های مختلفی با حضور مسئولان و شیعیان افغانستانی مقیم قم توسط مجمع علمدار کربلا برگزار شده است.

شاه عبادی ابراز داشت: در زمینه‌های فرهنگی مانند عفاف و حجاب نیز این مجمع فعال بوده است به‌طوری‌که با زبان لین و تشویق از بروز بی‌حجابی در جامعه جلوگیری کرده است.

وی با بیان این که هدف ما این است که کارهای فرهنگی را از خانه شروع کنیم، تأکید کرد: علاوه بر این مجمع علمدار کربلای قم اقدام به برگزاری کلاس‌های تربیتی و آموزشی در جامعه کرده است.

دبیر مجمع قرآنی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی علمدار کربلای قم به همکاری و مساعدت‌های زارعی سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با مهاجران نیز اشاره کرد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6778