printlogo


عابدینی: قراردادم با سوئد دوساله و قابل تمدید است/آمدم تا سابر سوئد را ارتقا دهم
کد خبر: 6882
ستاره سابر ایران با تایید خبر حضورش به عنوان مربی تیم ملی سوئد گفت: برای رشد و توسعه این رشته قراردادی ۲ ساله با فدراسیون شمشیربازی این کشور بسته‌ام که در صورت رضایت و تمایل خودم قابل تمدید است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حدود ۲ ماه است که به سوئد آمده‌ام، البته در این مدت پیشنهادات متعددی از کشورهای مختلف داشتم اما در نهایت سوئد را برای ادامه فعالیت حرفه‌ای انتخاب کردم. در مدت حضورم در این کشور نیز شرایط و امکانات را بررسی کردم و با شناختی که از فضای موجود پیدا کردم در نهایت مسوولیت سابر این کشور را قبول کردم.

او در واکنش به این سئوال که در حال حاضر چه برنامه‌ای دارد، گفت: قرارداد امضا شده و کارم را آغاز کردم. طبق صحبت‌هایی که با مسوولان فدراسیون شمشیربازی سوئد داشتم هدایت تیم ملی سابر این کشور را بر عهده گرفتم. شرایط بسیار خوبی حاکم است و امکاناتی که لازم بود را در اختیار دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا با این تیم نتیجه بگیرم.

ملی‌پوش اسبق سابر ایران تاکید کرد:در حال حاضر در مسابقات نوجوانان جهان اروپا هستم و قبل از آن هم سه دوره مسابقات جام‌جهانی را تجربه کردم. سوئدی‌ها در اپه خیلی خوب هستند و به دنبال آن بودند تا در سابر و فلوره نیز با سرمایه‌گذاری مناسب رشد کرده و صاحب جایگاه شوند که مسوولیت سابر را به من دادند و برای فلوره نیز یک مربی ایتالیایی را به خدمت گرفتند.

عابدینی خاطر نشان کرد: در ابتدای حضورم برنامه کوتاه، میان و بلند مدت خودم را به فدراسیون شمشیربازی سوئد ارائه کردم، ‌ کسب مدال کار آسانی نیست و باید طبق برنامه و آهسته آهسته پیش برویم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6882