printlogo


طلاب جوان باید راوی نوآوری مبتنی بر ارزش ها باشند
کد خبر: 6923
رئیس پارک علم و فناوری استان قم در دیدار با طلاب جوان اردوی راهیان پیشرفت بر مجهز شدن مبلغان به آخرین فناوری های تبلیغ برای معرفی دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی در ایام تبلیغات تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دکتر خیرالله رهسپارفرد با تاکید بر اینکه طلاب مبلغ بهترین فرصت ها را برای ایجاد امید و معرفی ارزش های نظامی اسلامی دارند، گفت: طلاب مبلغ باید مطابق با فناوری نوین بتوانند نیازهای روز جامعه را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم پارک علم و فناوری استان ایجاد ارتباط هدفمند با ظرفیت های انبوه حوزوی است اظهار کرد: طلاب مبلغ باید با استفاده از ابزارهای فناورانه، راوی نوآوری های مبتنی بر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و با این روش به هجمه های انبوه فرافکنی و شبهه افکنی رسانه ای و تبلیغاتی نظام استکباری علیه ارزش های انقلاب،پاسخی درخور بدهند.
شایان ذکر است گروهی از طلاب مبلغ جوان اردوی راهیان پیشرفت با هدف ارتباط با زمینه فعالیت های پارک و ایجاد زمینه معرفی و اشاعه آن در ایام تبلیغ، از آخرین دستاوردهای برخی از شرکت های فناور پارک بازدید کردند.
 

 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6923