printlogo


واکنش رئیسی به مسمومیت دانش آموزان/ رئیس جمهور: برای ناامید کردن مردم برنامه دارند
کد خبر: 6929
رئیس جمهور گفت: دشمن با جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،از شهرستان دشتی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم شهرستان دشتی در ورزشگاه تختی خورموج اظهار کرد: امروز آنچه ملت ایران از آن برخوردارند استقلال و آزادی و نظامی است که مبتنی بر رای مردم و مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه مردم ما امروز در عرصه های مختلف شعار ما می توانیم را به مرحله اجرا گذاشته اند گفت: پارس جنوبی از افتخارات کشور و اقتدار برای ماست و مردان و زنان ما با اراده خود نشان داده اند که به دنبال عزت و استقلال‌اند.

رئیسی با بیان اینکه قدرت ملت، تحریم ها و تهدیدها و جنگ نظامی 8 ساله را شکست داد و استکبار جهانی را حیرت زده کرده است افزود: در جنگ ترکیبی دشمن به دنبال توقف قطار پیشرفت است و در جنگ نظامی و اقتصادی شکست خورد.

رئیس جمهور با اشاره به مسمویت‌های اخیر در مدارس گفت: دشمن با جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ روانی در یک موضوع امنیتی درباره برخی مدارس، ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین کنند تا آشوب شکل بگیرد. یک روز آشوب خیابانی و یک روز مساله سازی در حوزه آموزش و مدارس را رقم می زنند چون علی رغم همه نقشه ها در 22 بهمن مردم در تمام کشور در میدان حضور پیدا کردند و دشمن را شکست دادند.

رئیس جمهور با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان گفت: در موضوع پیش آمده در مدارس، وزیر اطلاعات و وزیر کشور را مامور کردم در اسرع وقت پیگیری کنند و گزارشات را به طور کامل در اختیار مردم قرار دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما برای ناامید کردن مردم برنامه دارند اما مردم در روز 22 بهمن مقتدرانه و با بصیرت دشمن را شکست دادند.

رئیسی بیان کرد: دشمن اعتراف کرد که 22 بهمن امسال با سال های دیگر متفاوت بود و مردم برنامه های دشمن را نقش بر آب کردند.

رئیس جمهور تصریح کرد: در سفر اول خود به استان بوشهر به دلیل شرایط کرونایی نتوانستم در میان مردم حضور پیدا کنم اما در این سفر مسائل مردم را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در حوزه های آب و راه اتفاقات خوبی در این سفر رقم خورده است و در بدو ورود به شهرستان دشتی مسکن نیازمندان به بهره برداری رسید.

رئیسی با اشاره به موضوع مسکن گفت: در ورود به شهرستان دشتی شاهد افتتاح و واگذاری مسکن به نیازمندان بودیم؛ در این استان در مساله زمین مشکلی وجود ندارد و دولت با ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن در کنار مردم و زوج های جوان و نیازمندان خواهد بود.

رئیس جمهور افزود: مسئله بیکاری نباید خانواده ها را رنج بدهد و دولت برای ایجاد اشتغال در این استان مصمم است و از ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد. آمار نشان می دهد از یک میلیون شغل وعده داده شده عقب نیسیتم و در سال جاری یک میلیون تاکنون ایجاد شده است.

رئیسی تصریح کرد: با امکاناتی که در بوشهر وجود دارد بیکاری معنایی ندارد و زمینه اشتغال وجود دارد، صنایع تعطیل و نیمه تعطیل را احیا کرده و خواهیم کرد تا مشکل اشتغال تا حدی مرتفع شود.

وی گفت: در این سفر در حوزه عمران جاده هایی به بهره برداری می رسد و دولت برای رفع مشکلات جاده های مواصلاتی این شهرستان اهتمام لازم را انجام خواهد داد.

رئیس جمهور عنوان کرد: مردم مطالباتشان به حق است و در بخش درمان با تلاش مسئولین استانی امیدواریم در اسرع وقت به سرانجام برسد. نیاز به پزشک متخصص در شهرستان دشتی برطرف خواهد شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6929