printlogo


قمی‌ها تخریب عرصه‌های ملی را به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند
کد خبر: 6945
معاون حفاظت و امور اراضی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: از مردم استان درخواست داریم که به محض رویت حریق یا تخریب عرصه های ملی با سامانه 1504 یا 139 ارتباط گیرند و یا اگر با مقامات محلی در ارتباط هستند این افراد را در جریان قرار دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محمدرضا درزی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، یکی از وظایف ذاتی این اداره‌کل را تشخیص زمین‌های دولتی از غیردولتی دانست و اظهار کرد: تا زمانی که اراضی دولتی و غیردولتی تفکیک نشوند افراد صاحب قدرت به اراضی مردم که در اختیار دولت است دست درازی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: از مجموعه مساحت 960 هزار هکتاری که در مدیریت اداره‌کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان قم است، تشخیص عرصه‌های دولتی انجام شده و دو هزار و 200 فقره پرونده اعتراض داشتیم که تکلیف آن‌ها مشخص شده است.
معاون حفاظت و امور اراضی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: تکلیف یک درصد از پلاک‌های استان قم که با استان‌های دیگر همجوار است هنوز تعیین تکلیف نشده که رفع این مشکل در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث حفاظت از عرصه های منابع طبیعی از مردم شریف استان درخواست داریم که به محض رویت حریق یا تخریب عرصه های ملی با سامانه 1504 یا 139 ارتباط گرفته و یا اگر با مقامات محلی در ارتباط هستند این افراد را در کوتاه ترین زمان در جریان قرار دهند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6945