printlogo


سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم:
بهره‌برداری از واحد کاردرمانی و اشتغال قمرود در راستای اشتغال‌زایی مددجویان است
کد خبر: 6958
سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم گفت: بهره‌برداری از واحد کاردرمانی و اشتغال قمرود در راستای اشتغال‌زایی مددجویان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سید صادق میره‌ای در مراسم آیین افتتاح واحد کاردرمانی و اشتغال مرکز درمان و نگهداری و کاهش آسیب ماده ۱۶ استان قم که پیش از ظهر امروز در مرکز نگهداری قمرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام نیمه شعبان اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه‌های سازمان بهزیستی توانمندسازی مددجویان است که افتتاح این مرکز یکی از اقداماتی است که در این راستا صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در سازمان بهزیستی استان قم ۳۴ هزار نفر در گروه‌های مختلف را تحت پوشش داریم و در این میان یکی از بازوهای اصلی ما برای توانمندسازی مددجویان خیرین هستند که در قم همواره فعال بوده‌اند.

میره ای ابراز داشت: در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از سوی خیرین به مددجویان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم کمک شده است.

وی با بیان این که اشتعال افراد تحت پوشش یکی دیگر از برنامه‌های محوری بهزیستی است، تأکید کرد: در سال جاری بیش از ۵۰۰ نفر از معتادان بهبودیافته را به بانک‌ها معرفی کردیم تا تسهیلات لازم را دریافت کنند.

میره ای به افتتاح واحد کاردرمانی و اشتغال مرکز درمان و نگهداری و کاهش آسیب ماده ۱۶ استان قم اشاره کرد و ابراز داشت: این مرکز در طی یک سال آینده خدمات مددکاری و روان‌شناسی را خواهیم داشت تا افراد بهبودیافته از دام اعتیاد آرام‌آرام به آغوش خانواده و جامعه برگردند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: این مرکز با حمایت‌های آقای شهناززاده راه‌اندازی شده است که باید از ایشان و سایر خیرین استان کمال تقدیر و تشکر خودم را بیان کنم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6958