دلیل غیبت سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور چه بود؟/ کاوه: رقابت‌های تنگاتنگ، کشتی گیر را از حاشیه امن خارج می‌کند

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: رقابت‌های تنگاتنگ کشتی گیر را از حاشیه امن خارج می‌کند و این باعث می‌شود که نفر اول تیم ملی هم بیاید خوب تمرین کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور اولین قدم چرخه انتخابی تیم ملی بود و طبق برنامه ریزی تمام کشتی گیرانی که مدعی دوبنده تیم ملی بودند، باید در این مسابقات کشتی می‌گرفتند. سطح مسابقات خوب بود و کشتی گیران در شرایط خوبی با هم رقابت کردند، چیزی که در این رقابت ها بسیار مشهود بود حضور تمام پتانسیل کشتی کشور در این مسابقات بود. به جز نفراتی که در مسابقات جهانی صربستان مدال کسب کرده بودند با اعلام نظر کادر فنی تیم ملی از حضور در مسابقات معاف شده بودند همه کشتی گیران حضور داشتند و با هم به خوبی کشتی گرفتند.

وی افزود: 3 کشتی‌گیر دیگر هم بودند که کادر فنی آنها را کنار گذاشت و باید در تورنمنت‌های مختلف محک بخورند. کشتی‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم یکسری از کشتی گیران خوب بودند به یک سری از کشتی گیران در حد انتظار ظاهر نشدند و در این مسابقات افت داشتند. این خاصیت مسابقات رودررو است مسابقات نشان داد که کدام کشتی گیر خوب تمرین کرده است و کدام کشتی گیر تمرینات خوبی نداشته است.

مدیر فنی تیم‎های ملی کشتی آزاد در خصوص کشتی سنگین وزن وقهرمانی معصومی در این رقابت ها عنوان کرد: امیررضا معصومی یک کشتی گیر رو به جلو است و پله پله خود را در کشتی ثابت می‌کند. او یک رقیب بسیار خوبی به نام امیرحسین زارع دارد رقابت های تنگاتنگ کشتی گیر را از حاشیه امن خارج می کند و این باعث می شود که نفر اول تیم ملی هم بیاید خوب تمرین کند. شما اگر مسابقات سنگین وزن را نگاه کنید دو یا سه کشتی گیر بودند که سال گذشته نفرات دوم و سوم جوانان بودن اما امسال آمدند و در بزرگسالان روی سکو رفتند. امیررضا معصومی کشتی گیر جوانی است و راه بسیار بزرگی پیش رو دارد اما این را هم باید بگویم که او کاملا راه و مسیر خود را پیدا کرده است و رو به جلو در حال حرکت است.

کاوه در خصوص غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های قهرمانی کشور گفت: پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی در روزهای مسابقات دچار یک مشکل شده بود که با هماهنگی قبلی نتوانست در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند. درست است او باید به عنوان سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور می داشت، اما حضور نداشتن او هم مشکلی ایجاد نکرده همه چیز به خوبی برگزار شد. تنها دلیل حضور نداشتن درستکار در تمرینات تیم ملی مشکلاتی بود که برای او به وجود آمد.

وی در پایان درباره اردوی تیم ملی هم گفت: کشتی گیرانی که قرار است به مسابقات کرواسی اعزام شوند از 30 دی ماه وارد اردو شدند و تمرینات خود را پشت سر می گذارند. این کشتی گیران از حضور در چرخه انتخابی تیم ملی معاف شده بودند و باید برای حضور در رقابت کرواسی حاضر می شدند. که اردوی آنها آغاز شده است تا تمرینات خود را ادامه دهند. شرایط بسیار خوبی دارند و خود را تا اعزام به مسابقات آماده خواهند کرد تا در تاریخ مقرر راهی رقابت‌های رنکینگ دار کرواسی شوند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6705
نظرات شما