مدیرکل اقتصادی استانداری قم خبرداد:

آمادگی معرفی بیش از ۲۰ هزار جویای کار را به بازار کار داریم

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: ما باید روحیه کار را در بین نسل جوان تقویت بخشیم و ما امروز آمادگی معرفی بیش از ۲۰ هزار جویای کار را به بازار کار در استان قم داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، عباس شیرمحمدی در مراسم گرامیداشت روز کارگر که در شرکت بتن سبک کیمیای بهروزی در شهرک صنعتی محمودآباد برگزار شد با بیان اینکه وقتی یک کارخانه پویا و فعال باشد قطعا توان تولیدی ان افزایش خواهد یافت،اظهار کرد: همه ما میتوانیم در افزایش قدرت اقتصادی کشور نقش ایفا کنیم و با حمایت از کالای ملی و خرید محصولات داخلی نقش بسزایی در این راستا ایفا کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سازه های سبک بتنی در بهره وری انرژی، افزود: امروزه سمت و سوی استاندار و تیم اقتصادی استان قم حمایت از صنایع پاک و بدون آلایندگی و  هدایت به سمت صنایعی است که کمتر نیاز به آب و برق داشته باشند.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: امروز توجه به مسکن ملی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان است که استفاده از سازه های بتنی سبک میتواند در سرعت و بالا بردن کیفیت ساخت و ساز نقش بسزایی ایفا کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ کار در بین نسل جوان ما ضعیف است،افزود: امروز ما این آمادگی را داریم که ۲۰ هزار نفر را برای اشتغال به واحد های تولیدی و صنعتی استان معرفی کنیم ولی با این وجود یکی از مهمترین معضلات استان نیز بیکاری است.
شیرمحمدی گفت: ما باید روحیه کار را در بین نسل جوان تقویت بخشیم و در مقابل مسئولان نیز باید تلاش کنند تا خدمات بهتری به جامعه کارگری ارائه شود و در بحث حقوق کارگران نیز تصمیمات ترمیمی خوبی اتخاذ شود.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت بتن سبک کیمیای بهروزی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7206
اخبار مرتبط

نظرات شما