اختراعی:

توجه ویژه به جامعه کارگری عزت و اقتدار نظام را رقم خواهد زد

رئیس هیئت مدیره شرکت بتن سبک کیمیای بهروزی گفت: یکی از عوامل اقتدار نظام افزایش تولید است و باید توجه داشته باشم که افزایش تولید بدون توجه به جامعه کارگری رقم نخواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  فرامرز اختراعی در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در کارخانه بتن سبک کیمیای  در شهرک صنعتی محمودآباد قم برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه امروز دشمنان از هر سو بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند،اظهار کرد: انقلاب ما بدنبال خط بطلان کشیدن به استعمار و استکبار جهانی شکل گرفت و دشمنان از این رو هر روز بدنبال ایجاد توطئه جدیدی بر علیه نظام و مردم ما هستند.
وی ضمن تبریک روز کارگر، افزود: یکی از کارهایی که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان خواهد داد توجه به تولید است، تصریح کرد: همه ما باید توجه داشته باشیم که تولید رقم نخواهد خورد مگر با توجه و تلاش جامعه کارگری و در این راستا همه ما باید قدردان تلاش این زحمتکشان باشیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت بتن سبک کیمیای بهروزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بتن های سبک در ساختمان،افزود: استفاده از بتن های سبک میتواند مصرف انرژی را در ساختمان تا مقدار زیادی کاهش دهد و این یکی از ویژگی های سازه های سبک بتنی برای ساختمان ها محسوب خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بلوک های سبک بتنی حاصل یک تکنولوژی بسیار پیشرفته است، اظهار کرد: تمامی مواد اولیه این محصول در کشور موجود میباشد و بیشتر ان از ضایعات محصولاتی است که شاید ما کمتر به آن توجه داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیاز بازار امروز بیش از توان تولید ما است،تصریح کرد: در صورت حمایت دولت و انجام فاز توسعه ای این کارخانه ما قادر خواهیم بود تا توان تولیدی خود را تا ۵۰ درصد افزایش دهیم تا بیشتر پاسخگوی نیاز بازار باشیم.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7208
اخبار مرتبط

نظرات شما