printlogo


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج اقشار سپاه قم:
توجه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی از نقاط قوت رویداد تولید محتوای دیجیتال است
توجه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی از نقاط قوت رویداد تولید محتوای دیجیتال است
کد خبر: 5511
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج اقشار سپاه قم گفت: توجه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی از نقاط قوت سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  حجت‌الاسلام  عظیمی نژاد در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: جامعه ما امروز نیاز به تولیدات و محتوی فضای مجازی دارد که باید این اقدام مهم از سوی جوانان پویا و انقلابی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: فضای مجازی در جامعه امروز نقش زیادی را ایفا می‌کند به‌طوری‌که همه مردم با این فضا در ارتباط هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج اقشار سپاه قم با اشاره به اینکه امروز اقشار مختلف جامعه با فضای مجازی درگیر هستند، گفت: مقام معظم رهبری در یکی از سخنان خود در خصوص اهمیت این فضا فرمودند که اگر مسئولیتی نداشتم حتماً مسئولیت فضای مجازی کشور را برعهده می‌گرفتم. این نشان از اهمیت این فضا را می‌رساند.

وی به ویژگی‌های این رویداد اشاره کرد و بیان داشت: توجه به موضوعات پایه‌ای بر اساس مسائل اجتماعی و فرهنگی است که از نیازهای جامعه است از نکات خوبی است که در این رویداد به آن پرداخته می شود.

حجت‌الاسلام  عظیمی نژاد ادامه داد: امروز جوانان بسیجی و انقلابی استان با آن دغدغه‌ها و شور و اشتیاقی که دارند دور هم جمع شده‌اند تا در محورهای اعلام شده تولیدات مناسب با نیازهای جامعه اثری را به وجود بیاورند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5511