printlogo


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی:
مدیر و مدبر در کانون خانواده بانوان هستند
 مدیر و مدبر در کانون خانواده بانوان هستند
کد خبر: 5599
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در گفتمان انقلاب اسلامی برخلاف گفتمان‌های سنتی، مدیر و مدبر در کانون خانواده، بانوان هستند و این مسئله باید موجبات تفکر در مسئله خانواده محوری و اهمیت آن در جامعه باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، عاطفه خادمی در پنجمین پیش‌نشست اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی با عنوان «رسانه خانواده محور؛ الزامات و راهبردها» با اشاره به اهمیت خانواده محوری در جامعه اظهار داشت: یک باور نادرستی که در جامعه شکل‌گرفته به این صورت است که محور اصلی در کانون خانواده، زن است البته برخی اوقات کج‌فهمی‌های زیادی از این موضوع شده و از زنان به‌عنوان کانون اصلی خانه و کاشانه به‌عنوان یک موقعیت مکانی نام‌برده می‌شود در صورتی‌که بانوان کانون اصلی خانواده‌ای با محوریت و موقعیت انسانی هستند.

وی با بیان این که خانواده هنوز در جامعه ایرانی اصالت دارد، تاکید کرد: با وجود سیاه‌نمایی‌هایی که انجام می‌شود، خانواده اصالت خود را در سطح جامعه حفظ کرده است.

خادمی ادامه داد: امروز بخش عمده‌ای از موضوع خانواده محوری به سیاست‌گذاری‌های کلان مربوط می‌شود البته باید به این مهم هم اشاره کنم که خانواده در جامعه ایرانی یک حاشیه امن و مصون در مسیر تحولات اجتماعی محسوب شده و همگان نسبت بدان بی‌تفاوت بوده‌اند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی برخلاف گفتمان‌های سنتی، مدیر و مدبر در کانون خانواده، بانوان هستند و این مسئله باید موجبات تفکر در مسئله خانواده محوری و اهمیت آن در جامعه باشد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5599