printlogo


اعتراض شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم به ناهماهنگی در مقابله با حوادث چهارشنبه سوری
اعتراض شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم به ناهماهنگی در مقابله با حوادث چهارشنبه سوری
کد خبر: 5622
شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم به ناهماهنگی در مقابله با حوادث چهارشنبه سوری و لزوم خدمت رسانی و تکریم زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت اعتراض کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم با صدور بیانیه به ناهماهنگی در مقابله با حوادث چهارشنبه سوری اعتراض کرد.متن این بیانیه بدین شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم

اقدامات خطرآفرین و انفجارات وحشتناک شب گذشته به عنوان چهارشنبه سوری در شهر قم که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از همشهریان و خسارت های بسیار زیاد به اموال عمومی و مردم شریف استان قم شد در نوع خود کم سابقه و جای بسی تأسف و تأثر بود.

آنچه که دیشب در شهر قم شاهد بودیم حاکی از یک ناهماهنگی و قصور در مدیریت و عدم آمادگی دستگاه‌های متولی برای پیشگیری و مدیریت بهتر صحنه عملیات بود و انتظار می‌رفت مدیران اجرایی استان تدابیر قبل، حین و بعد از بحران را داشته و اجازه ندهند افرادی ناآگاه اینگونه باعث سلب آسایش و آرامش مردم شوند.

در پایان با توجه به در پیش بودن جشن های بزرگ نیمه شعبان و ایام نوروز و حجم مسافرین و زائرین در شهر کریمه اهل بیت و لزوم تکریم بهتر خیل زائرین حضرت معصومه سلام الله علیها و ارادتمندان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از مدیران استان و متولیان امر تقاضا داریم نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی های بیشتر  اقدامات مقتضی را مبذول فرمایند.

و السلام علیکم

شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5622