printlogo


نشست صمیمی فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) با مدیران رسانه‌های خبری استان قم
نشست صمیمی فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) با مدیران رسانه‌های خبری استان قم
کد خبر: 5623
سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام قم در این نشست که با حضور مدیران و مسئولین رسانه‌ها،خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان در سالن جلسات فرماندهی ستاد سپاه قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام قم در این نشست که با حضور مدیران و مسئولین رسانه‌ها،خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان در سالن جلسات فرماندهی ستاد سپاه قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت به مناسبت ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله علوی گرگانی، از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه قم تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین گفت: امروز جهاد تبیین به عنوان اولین و مهمترین ماموریت فعلی سپاه و انقلابیون در دستور کار است.

فرمانده سپاه قم هدف اصلی انقلاب و نظام اسلامی و در نوک پیکان سپاه و بسیج را برداشتن موانع ظهور حضرت ولی عصر (عج) دانست و افزود: خداوند متعال امروز نصر، فتح و ظفر را به این ملت عطا کرده که این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی گفت: در این قرارگاه که با  دبیری سپاه فعال است، بیش از ۹۰ درصد کارها همچون کافه گفتگو، طرح کریمه اهل بیت(س) و دیگر مسائل حوزه امر به معروف به صورت ایجابی صورت می‌گیرد و بسیار موثرتر از موارد سلبی خواهد بود.

سردار موحد در خصوص خدمات اجتماعی سپاه خاطر نشان کرد: ۶۰ مرکز خانواده سبز با هدف پیشگیری از طلاق و استحکام خانواده و همچنین ۲۰ خانه اعتماد نیز در موضوع مبارزه با اعتیاد و یک کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ذیل سپاه استان قم فعالیت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به گشت‌های عملیاتی رضویون بسیج گفت: این گشت‌ها با هدف کمک به ناجا در حفظ امنیت پایدار برقرار است.

فرمانده سپاه استان قم در پایان ضمن بیان اینکه قم مبدع برپایی کنگره‌های شهدا در کشور است خاطر نشان شد: کنگره شهدای استان قم در سال ۱۴۰۱ برای دومین بار از آغاز برپایی این کنگره‌ها برگزار خواهد شد که اهتمام ویژه رسانه‌های استان را در پوشش و انعکاس این رویداد به عنوان یک حرکت فرهنگی بزرگ می‌طلبد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5623