printlogo


حمایت از هزار و 100 یتیم و فرزند محسنین توسط دو خیر قمی
حمایت از هزار و 100 یتیم و فرزند محسنین توسط دو خیر قمی
کد خبر: 5660
در آستانه عید سعید فطر، دو نیکوکار قمی، حمایت از هزار و ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت ماهانه ۱۳۵ میلیون تومان برای مجموع آنها به عهده گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،    روزهای گذشته مراسم افطاری با حضور ۱۰۰ نفر از ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با عنوان ضیافت کریمانه رمضان در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد و بلافاصله یک خیر آمادگی خود را برای حمایت از این کودکان اعلام کرد تا ماهیانه 100 هزار تومان برای هر کدام از آن‌ها پرداخت کند.

همچنین، دو خیر قمی دیگر نیز به عنوان عیدی عید سعید فطر، حمایت از هزار و 100 فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفته‌اند که یکی از آن‌ها 100 هزار تومان و دیگری 150 هزار تومان به صورت ماهیانه به این افراد پرداخت خواهند کرد.

یکی از این دو خیر نیکوکار حمایت از ۶۰۰ فرزند با پرداخت ماهانه ۶۰ میلیون تومان و حامی دیگر نیز با پرداخت ماهانه ۷۵ میلیون تومان حمایت از ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده گرفته است.

همه مردم می‌توانند حتی با سرانه ماهانه ۵۰ هزار تومان، در این کار خیر و خداپسند شرکت کنند و علاقه‌مندان برای مشارکت در این امر خیر، می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ پیامک کنند تا کارشناسان اکرام ایتام و محسنین با آن‌ها تماس گیرند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5660