printlogo


نظام بانکی با پرداخت وام مناسب در کنار مجموعه‌های صنعتی بزرگ ایفای نقش کند
نظام بانکی با پرداخت وام مناسب در کنار مجموعه‌های صنعتی بزرگ ایفای نقش کند
کد خبر: 5678
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر عینیت بخشی به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: لازم است برای توسعه اقتصاد کشور، نظام بانکی با پرداخت وام مناسب در کنار مجموعه های صنعتی بزرگ ایفای نقش کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک در سفر یک روزه به استان قم در بازدید از گروه صنعتی پاکشوما گفت: لازم است برای توسعه اقتصاد کشور، نظام بانکی با ارائه وام مناسب در کنار مجموعه های صنعتی بزرگ ایفای نقش کند.
وی با بیان اینکه پرداخت وام خرد قرض الحسنه به رونق تولید و توسعه کسب و کارها کمک می کند، گفت: با اخذ مجوز از بانک مرکزی سقف وام فردی قرض الحسنه از ۵۰۰ میلیون ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که این امر قطعا به افزایش قدرت خرید مردم کمک معناداری می‌کند. این اقدام می تواند نقطه عطف همکاری میان بانک با بخش تولید و بنگاه های اقتصادی بزرگ باشد.
پرداخت ۸۶هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در قالب کالاکارت
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه این بانک تا کنون بیش از ۸۶هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در قالب طرح کالاکارت برای خرید کالای ایرانی به مشتریان پرداخت کرده، اظهار داشت: باید این فرآیند با تأمین منافع زنجیره بخش تولید، فروش و مصرف با قوت و قدرت بیشتری تداوم یابد.
شمسی نژاد خدمت در نظام قرض الحسنه را بزرگترین افتخار کارکنان این بانک معرفی کرد و گفت: آمادگی داریم در قالب طرح های وام مانند کالاکارت، در معرفی و تبلیغ خرید کالاهای ایرانی به مشتریان کوشا و پیشگام باشیم.
وام قرض الحسنه به رونق تولید کمک می‌کند
در بخش دیگری از این بازدید، مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما با تاکید بر اینکه طرح های بانک قرض الحسنه مهر ایران در رونق تولید و فروش محصولات این گروه صنعتی بسیار موثر بوده، گفت: نظام بانکی باید به افزایش تیراژ تولید لوازم خانگی کمک کند، وگرنه سرنوشت گروه های تولیدی ارج و آزمایش در انتظار واحدهای دیگر خواهد بود.
مهندس «محمود ابراهیمی» با بیان اینکه همیشه ۱۵۰هزار محصول آماده در انتظار عرضه و فروش داریم، گفت: معتقدم ارائه وام قرض الحسنه به مردم به رونق تولید و فروش کمک شایانی خواهد کرد.
وی با ابراز خرسندی از افزایش سقف تسهیلات خرد در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: معتقدم اگر مصرف‌کنندگان ما به سمت وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سوق پیدا کنند، اهداف تولیدکننده تأمین خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما اظهار داشت: هر چند تولید کالا امری بسیار سخت و دشوار است، اما حیات تولید با تقویت بخش عرضه و فروش امکان‌پذیر است.
بیش از ۲میلیون و ۶۰۰هزار نفر کالاکارت دریافت کرده‌اند
گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیرو منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تأکید ایشان بر حمایت از تولید داخلی، طرح کالاکارت را اجرا کرده که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است؛ به‌طوری که ۲ میلیون و ۶۰۰هزار فقره کالاکارت به ارزش ۸۶هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
در این طرح متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به گردش حساب، تا ۱۰۰ میلیون تومان کارت اعتباری دریافت کنند. اقساط این کارت اعتباری از ۶ ماه تا ۲۴ ماه است و کارمزد آن سالانه فقط ۴ درصد است. همچنین واحدهای متعددی در سراسر کشور و از اصناف مختلف به‌عنوان پذیرنده کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فعالیت می‌کنند که پاکشوما، اسنوا و امرسان از جمله این پذیرندگان هستند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5678