printlogo


هم زمان با دهه کرامت صورت گرفت؛
تقدیر از دختران بااستعداد قمی
تقدیر از دختران بااستعداد قمی
کد خبر: 5710
سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته دختران بااستعداد قمی در 15 محور مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  زینب عبداللهی شامگاه چهارشنبه در ششمین جشنواره استانی شمیم ریحان ویژه‌برنامه تجلیل از دختران برتر استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره شمیم ریحان در راستای شناسایی استعدادهای دختران است که امسال ششمین دوره آن در حال برگزاری است.


وی ادامه داد: دختران بااستعداد و ممتاز در ۱۵ محور مورد تقدیر قرار می‌گیرند هرچند که در برخی از محورها داورها با سختی توانستند افراد برگزیده را انتخاب کنند به‌طوری‌که در برخی از قسمت‌ها دو برگزیده داشتیم.
سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم بیان داشت: در نظر داریم که در راستای بهره‌گیری از استعدادها و شکوفایی خلاقیت‌های دختران در عرصه‌های مختلف مجمع مشورتی تشکیل دهیم.
وی با بیان این امسال با آمار بالای از مخاطبان روبرو بودیم، افزود: همین موضوع نیز کار را برای انتخاب افراد اصلح دشوار کرده بود.


در ادامه‌ مراسم حجت الاسلام تکیه ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم ، از برگزار کنندگان جشنواره و مدیر مجمع جوان ستایسگر خواست تا در سال آینده ، شاخص دختر خادم برتر نیز در شاخص های شمیم ریحان قرار گیرد .

در ادامه مراسم ابوالقاسم مقیمی معاون امور زائرین استانداری قم ، ضمن تبریک دهه کرامت از برگزاری این جشنواره و دستگاه های اجرایی مشارکت کننده تشکر کرد و در پایان سپس با حضور جمعی از مسئولین مراسم تقدیر از منتخبین این دوره تقدیر شد .


ششمین جشنواره شمیم ریحان با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و  همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ، کانون خدمت رضوی شعبه استان قم و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال ۱۴۰۱ برگزار شد .


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5710