printlogo


تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی سازمان اوقاف
تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی سازمان اوقاف
کد خبر: 5721
در مراسمی با حضور معاون و مدیرکل سازمان اوقاف، از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی اعزام مبلغ این سازمان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیین تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف به میزبانی استان قم برگزار شد.

این مراسم در سالن همایش‌های مجتمع امامزاده سید علی(ع) تدارک دیده شده بود و حجت‌الاسلام والمسلمین عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان حجت الاسلام عادل، مدیر کل اوقاف استان قم، رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم و جمعی دیگر از معاونین و مدیران اوقاف در آن حضور داشتند.
در ابتدای مراسم تجلیل، حجت‌الاسلام والمسلمین شفیع‌زاده مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه طی سخنانی با بیان اینکه به خاطر شیوع کرونا طی دو سال اخیر، بقاع متبرکه و مساجد با تعطیلی روبرو بودند گفت: به این ترتیب فضای تبلیغی هم با محدودیت مواجه شد و اگر توجه مدیران سازمان اوقاف و تلاش جهادی مبلغان و خانواده‌هایشان نبود، نمی‌توانستیم بار تبلیغ را از زمین بلند کنیم.
وی ادامه داد: اسفند 1398 بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا کرد و متعاقب آن، طرح آرامش بهاری نوروز 99 هم برگزار نشد ولی طرح ضیافت الهی با همه محدودیت‌ها اما با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شد و امروز هم افتخار می‌کنیم که طی دو سال اخیر، مناسبتی نداشتیم که توفیق کار تبلیغی در آن از مجموعه سازمان اوقاف سلب شده باشد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه سخنرانی کرد.
وی با اشاره به افتخار شاگردی امام صادق(ع) نصیب روحانیون دینی شده است گفت: خداوند ما را لایق دانسته که لباس سربازی اهل بیت(ع) را بر تن کنیم و از آنجا که هر نعمتی، تکالیفی نیز به همراه دارد و تکلیف این امر بسیار سنگین است، باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم به خصوص در شرایطی که در آن واقع شده‌ایم، زمانی که دشمن با همه ابزار و امکانات برای تضعیف اعتقادات مسلمانان وارد میدان شده است.
وی با بیان اینکه به عنوان یک طلبه و کسی که خطر جنگ نرم دشمنان را احساس می‌کند باید وارد میدان شویم و از جان مایه بگذاریم گفت: در این بین پرداختن به کار تبلیغ دین، امر خطیری است که روحانیون آن را انتخاب می‌کنند و در شرایطی که دشواری‌های فراوانی هم وجود دارد، در این مسیر ثابت قدم مانده‌اند.
در پایان این مراسم از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5721