printlogo


با حکم رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای؛
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم منصوب شد
 سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم منصوب شد
کد خبر: 5755
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی حکمی «محمدرضا فاضلی» را به سمت سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران استان قم منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی حکمی محمدرضا فاضلی را به سمت سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران استان قم منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم انتصاب آمده است: «جناب آقای محمدرضا فاضلی، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌های اسلامی با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری»، در پیگیری ماموریت‌های محوله و جلب همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و در نهایت اجرای تمامی محور‌های سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.
همچنین از زحمات محمدحسن اسلامی در دوران مسئولیت سرپرستی دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5755