printlogo


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا مطرح کرد؛
کتاب لشگر ۱۱۰ در قم رونمایی می شود
کتاب لشگر ۱۱۰ در قم رونمایی می شود
کد خبر: 5772
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر رونمایی از کتاب لشگر ۱۱۰ در قم گفت: در راستای اهداف کنگره ملی شهدای قم از همه خانواده های شهدای ارتش در قم دیدار و سرکشی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  سرهنگ محسن صادق نیا مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: نقش ارتش در جنگ مانند نقش پزشک در اتاق عمل است ارتش با همراهی نیروهای دیگر توانست در جنگ تحمیلی پیروزی های زیادی کسب کند اما حق ارتش در تبلیغات جنگ ادا نشده دلیل آن هم کوتاهی ارتش نبود زیرا ارتش به دلیل مسائل امنیتی و حفاظتی که جز الزامات است نمی توانست مستندات را ارایه دهد البته همین پایبندی به الزامات قانونی باعث همان توفیقات در جنگ شد.

وی افزود: برنامه ریزی سومین یادواره شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم از دو سال پیش انجام شده است و در این مدت از تمامی خانواده های شهدا دیدار و سرکشی و بررسی مشکلات خانواده ها انجام شده است.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: کتاب لشگر ۱۱۰ زندگی نامه ۱۱۰ شهید ارتشی دفاع مقدس است کتاب بی نظیری که در ۲۴۰ صفحه به صورت داستان های کوتاه بر اساس زندگی نامه شهدای ارتش تدوین شده و در یادواره شهدای ارتش این کتاب رونمایی و به شرکت کنندگان یادواره اهدا خواهد شد.


صادق نیا عنوان داشت: نیروی زمینی ارتش  در سال های اخیر مدیریت استانی را در سطح ۲۴ استان و با تابعیت ۲۰ ارشد نظامی تاسیس کرده و این مدیریت های استانی و در حوزه چاپ کتاب ، مستندات ، خاطرات شفاهی و زندگی نامه شهدا دست به نگارش زده اند و ۱۵۰ عنوان کتاب توسط نیروی زمینی ارتش چاپ شدن است.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5772