printlogo


حامیان شاخص و مؤثر طرح اکرام ایتام و محسنین تجلیل شدند
 حامیان شاخص و مؤثر طرح اکرام ایتام و محسنین تجلیل شدند
کد خبر: 5933
کمیته امداد استان قم از 13 حامی شاخص و مؤثر طرح اکرام ایتام و محسنین که بیشترین فعالیت و خدمات مؤثر را برای این فرزندان داشته اند تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در مراسم تکریم حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد در استان قم که با حضور مدیران این نهاد و حامیان شاخص و مؤثر استان برگزار شد با اشاره به آیه شریفه تعاونوا علی البرّ و التّقوی و آموزه های دینی درباره رسیدگی به ایتام گفت: همگانی شدن فرهنگ خیر و احسان گام نخست ظهور ولی خدا است.
وی با بیان اینکه زندگی ایتام و فرزندان محسنین باید تحرک، پویایی و شکوفایی داشته باشد ادامه داد: کمیته امداد استان قم مصمم است در گام دوم انقلاب این رسالت خطیر را به نحو احسن به سرانجام برساند.
مسعودیان راد، با تأکید بر اینکه نگاه کمیته امداد به ایتام و فرزندان محسنین، یک نگاه فرهنگی و اعتقادی است گفت: با هم اندیشی حامیان شاخص و مؤثر این نهاد، تلاش خواهیم کرد ساختار فکری، اندیشه و سبک زندگی آنها تغییر کند.
در این مراسم 13 نفر از حامیان و رابطین طرح اکرام ایتام و محسنین شامل چهره های مذهبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و رسانه که در سال‌های اخیر بیشترین فعالیت و خدمات مؤثر را برای این فرزندان داشته اند تجلیل شدند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5933