printlogo


رسالت اصلی بنیاد اسراء پاسخگویی به نیازهای مخاطبان در سطوح مختلف است
رسالت اصلی بنیاد اسراء پاسخگویی به نیازهای مخاطبان در سطوح مختلف است
کد خبر: 6006
معاون فرهنگ و دین بنیاد اسراء گفت: رسالت اصلی بنیاد اسراء در همه حوزه‌ها پاسخگویی به نیازهای معرفتی علمی فرهنگی مخاطبان در سطوح مختلف است و در این میان میراث‌دار فرهنگ و اندیشه‌ای هستیم که توان پاسخگویی به تمام نیازها را دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،ابوالفضل خراسانی امروز در نشست خبری تولیدات فرهنگی - رسانه‌ای سال ۱۴۰۰ بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء که در سالن جلسات این بنیاد در قم برگزار شد؛ اظهار داشت: این نشست باهدف رونمایی از ۷ کتاب صوتی از آثار آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی با عنوان «کوثر کربلا»، «زن در آیینه جمال و جلال»، «انتظار بشر از دین»، «فلسفه حقوق بشر»، «فلسفه الهی از منظر امام رضا علیه‌السلام»، «حیات عارفانه امام علی علیه‌السلام»، «حکمت عبادات» و یک کتاب گویا با بیان معظم‌له با عنوان «احیای تفکر دینی» برگزار شده است.

خراسانی ادامه داد: رسالت اصلی بنیاد اسراء در همه حوزه‌ها پاسخگویی به نیازهای معرفتی علمی فرهنگی مخاطبان در سطوح مختلف است و در این میان میراث‌دار فرهنگ و اندیشه‌ای هستیم که توان پاسخگویی به تمام نیازها را دارد.

وی با بیان این که درگاه پاسخگویی را رسانه می‌دانیم، افزود: بنیاد اسراء مرکزی بوده که از ابتدا از این مهم غافل نبوده و بیشترین فعالیت‌ها را در این زمینه داشته است.

معاون فرهنگ و دین بنیاد اسراء به گزارش سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و ابراز داشت: بخش کتاب‌های صوتی و گویا یکی از تولیدات سال ۱۴۰۰ است که در این زمینه کتاب‌هایی که انتخاب شده تقریباً کتاب‌های است که نیاز روز جامعه است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: در سال گذشته این بنیاد ۱۶۶ نشست فرهنگی در شهرهای مختلف برگزار کرد که اغلب در زمینه مسائل روز جامعه بود.

معاون فرهنگ و دین بنیاد اسراء ادامه داد: تا کنون هشت دوره آشنایی با سیر مطالعاتی آثار آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی و چهارده دوره مسابقه کتاب‌خوانی برگزار شده است.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6006