printlogo


اهتمام رئیس‌جمهور بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در دور نخست سفرهای استانی
اهتمام رئیس‌جمهور بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در دور نخست سفرهای استانی
کد خبر: 6022
نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رئیسی در جریان سفرهای استانی این بود که طرح جدیدی کلنگ‌زنی نشد و اهتمام دولت و شخص آقای رئیس‌جمهور بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باقیمانده از دولت‌های قبلی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره سفرهای استانی دولت سیزدهم، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت آقای رئیسی، آشنایی و رصد مشکلات مردم در ۳۱ استان کشور در جریان دور اول سفرهای استانی بود؛ چراکه شناخت دقیق مشکلات می‌تواند مبنای درستی برای رفع آنها باشد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم دولت آقای رئیسی در جریان سفرهای استانی این بود که طرح جدیدی کلنگ‌زنی نشد و اهتمام دولت و شخص آقای رئیس جمهور بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام باقیمانده از دولت های قبلی بود. 

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دور دوم سفرهای استانی تکمیل‌کننده دوره اول آنها است اظهار داشت: امیدواریم در دور دوم سفرهای استانی شاهد اجرای کامل مصوبات سفرهای دور اول باشیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم، عدم توازن بین استان‌ها و فاصله و شکاف بسیار بین استان‌های برخوردار و کمتر برخوردار است، لذا لازم است تا در دور دوم سفرهای استانی این موضوع به طور جدی مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: اینکه در دور اول سفرهای استانی طرح جدیدی کلنگ‌زنی نشد، اقدام بسیار درستی بود، اما لازم است تا در دور دوم سفرهای استانی و در استان‌های کمتر برخوردار با هدف ایجاد توسعه و کم کردن شکاف بین استان‌های برخوردار و کمتر برخوردار طرح‌های جدیدی تعریف و کلنگ‌زنی شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبارات قابل توجهی برای رفع محرومیت تخصیص یافت، اما واقعیت این است که شکاف بین استان‌های مختلف از نظر برخورداری و توسعه‌یافتگی به قدری است که این اعتبارات نمی‌تواند جوابگوی رفع این وضعیت باشد و لذا لازم است تا در دور دوم سفرهای استانی این موضوع به طور جدی مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد. 



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6022