printlogo


سرلشکر سلامی: تمام امکانات سپاه در خدمت زائران اربعین است
سرلشکر سلامی: تمام امکانات سپاه در خدمت زائران اربعین است
کد خبر: 6031
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این مردم عزیز و سرافراز در تمام لحظه‌های سخت به عهد حسینی خود وفادار ماندند، گفت: همه ملت، دستگاه‌ها و مسؤولین در کار خدمت‌رسانی به زوار اباعبداللّه الحسین(ع) حاضر هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط سپاه پاسداران در مرزهای شش‌گانه، اظهار داشت: همه ملت، دستگاه‌ها و مسئولین در کار خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) هستند و اینجا جایی است که اگر کاری هم انجام می‌دهیم به زبان نیاوریم، انشالله که مقبول باشد.

وی افزود: شاهد هستیم که تمام دستگاه‌های خدمات رسانی کشور اعم از هلال احمر، استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و کسانی که مرزداران کشور هستند، خود مردم و تمام اقشار ملت و [در آخر] سپاه پاسداران هم به عنوان بخشی از ملت، همه امکانات و بضاعتمان را برای خدمت هرچه بهتر برای این مردم عزیز پای کار آورده‌ایم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این مردم عزیز و سرافراز که در لحظه‌های سخت به اسلام، انقلاب، امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و به امام حسین (ع) و عهدی که با او بستند وفادار ماندند؛ خداوند به این‌ها بهترین‌ها را عنایت کند.

سردار سلامی در انتهای خاطر نشان کرد: ما خادم و خاک کف پای ملت هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم که همه ملت ما را خادم خودشان بدانند، چه به عنوان یک سرباز در جبهه دفاع از این ملت، چه در چنین صحنه‌هایی و حضور در مواکب.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6031