printlogo


مأموریت‌های پیچیده نیروی دریایی ارتش در فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری از مرزهای آبی کشورمان
مأموریت‌های پیچیده نیروی دریایی ارتش در فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری از مرزهای آبی کشورمان
کد خبر: 6135
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز یک ناوشکن جماران در دریای عدن و ۵ ناوگروه رزمی در سایر دریاها داریم و با افتخار عرض می‌کنم که حضور نیروی دریایی کشورمان به فاصله ۲۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشورمان رسیده و مأموریت‌های مهمی را با موفقیت انجام می‌دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،امیر دریادار دوم شهرام ایرانی شامگاه سه‌شنبه در پنجمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان که با محوریت شهدای نیروی ارتش در سالن قدس مدرسه امام خمینی در قم برگزار شد اظهار داشت: امروز افتخار داریم که پنجمین یادواره شهدای ارتش را در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) و در آستانه آغاز ولایت ولی‌عصر (عج) آغاز کنیم.

وی به تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در خلال برگزاری این یادواره اشاره کرد و گفت: در طول این سال‌ها هرجایی که شهید دادیم فردای آن روز گشایشی ایجاد شد و ان‌شاءالله راه این شهدا تداوم پیدا خواهد کرد.

امیر دریادار دوم ایرانی به حضور نیروی دریایی ارتش کشورمان در دریاهای آزاد اشاره کرد و بیان داشت: امروز یک ناوشکن جماران در دریای عدن و ۵ ناوگروه رزمی در سایر دریاها داریم و با افتخار عرض می‌کنم که حضور نیروی دریایی کشورمان به فاصله ۲۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشورمان رسیده و مأموریت‌های مهمی را با موفقیت انجام می‌دهند.

وی سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در بین دانش‌آموختگان افسری را مورد توجه قرارداد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند که در حوزه اقتدار آفرینی تلاش کنیم و قطعاً فرامین ایشان به‌عنوان نقش راه برای نیروهای نظامی کشورمان خواهد بود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای تحقق منویات ایشان با قدرت عمل خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: امروز عزیزان در حوزه دریایی، تلاش می‌کنند و در حوزه زیرساخت‌ها نیز پیشرفت‌های زیادی داشتیم و علاوه بر این در حوزه زیرسطحی نیز گام‌های خوبی خواهیم برداشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروی های مسلح در بالاترین سطح نظامی هستند و قطعاً لرزه بر اندام تمامی دشمنان این مرزوبوم خواهند انداخت.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6135