printlogo


اهدای ٢۵ سری جهیزیه به نوعروسان قمی + تصاویر
اهدای ٢۵ سری جهیزیه به نوعروسان قمی + تصاویر
کد خبر: 6277
همزمان با میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) در مراسمی ٢۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و محب اهل بیت منطقه امامزاده ابراهیم قم توسط موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، در این مراسم  حضور آیت الله سید جعفر میر عظیمی، جمعی از خیرین، امام جمعه شهر میانه، ائمه‌ جماعات منطقه، خانواده های نوعروسان و اهالی منطقه برگزارشد، همچنین مدرسه علمیه ساخته شده توسط این موسسه افتتاح و توزیع آب سردکن بین مساجد منطقه و بخاری گازی میان خانواده های نیازمند نیز آغاز گردید.

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع همراه بود حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر میانه در سخنانی با تقدیر از اقدامات خداپسندانه موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در یاری رساندن به نیازمندان، به موضوع اهمیت ازدواج در اسلام پرداخت و گفت: بر اساس تعالیم دین مبین اسلام با ازدواج دین مؤمنان کامل می شود و آرامش و خوشبختی جوانان و در امان ماندن آنان از آسیب های اجتماعی نیز در گرو سنت حسنه ازدواج همراه با تقوای الهی است.

به گفته حجت الاسلام سید کاظم میرعظیمی مدیر موسسه خیریه حضرت ابوالفضل، این مؤسسه از ابتدای تاسیس تاکنون با کمک خیرین صدها جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا کرده و اقدامات دیگری همانند نگهداری از کودکان یتیم،ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه، اهدای بسته‌های معیشتی و... انجام داده است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6277