printlogo


حضور ۵۷ مبلغ اوقاف در مدارس قم طی ایام فاطمیه
 حضور ۵۷ مبلغ اوقاف در مدارس قم طی ایام فاطمیه
کد خبر: 6549
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: در طی ایام فاطمیه ۵۷ مبلغ اوقاف در مدارس و بقاع متبرکه استان قم حضور داشتند و با محوریت جهاد تبیین فاطمی به تبلیغ پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عطاءالله جباری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم در ایام فاطمیه اظهار داشت: باتوجه‌به ضرورت تبیین و پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل فردا، طرح اعزام مبلغان روحانی متخصص به مدارس دخترانه و پسرانه استان در طی ایام فاطمیه اجرایی شد.

وی افزود: ۷۰ نفر از روحانیون مبلغ سازمان اوقاف که دوره‌های آموزشی لازم را در مورد مخاطبان کودک و نوجوان دیده‌اند برای این منظور سازمان‌دهی شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فاطمیه دوم با ایام امتحانات و تعطیلی مدارس هم‌زمان شده بود، گفت: براین‌اساس فقط ۳۷ نفر از مبلغان که دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان را دیده‌اند، به مدارس اعزام شدند.

وی ادامه داد: این ۳۷ نفر دارای پرونده و حکم تبلیغی بوده و علاوه بر این ۲۰ نفر دیگر از مبلغان روحانی هم به‌صورت افتخاری و تبرعی، با اوقاف همکاری داشتند که در مجموع ۵۷ نفر در ۵۷ مدرسه حضور یافتند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6549