printlogo


سردارنقدی: زندان ابوغُریب و گوآنتانامو را فراموش کردند و از خشونت در ایران صحبت می‌کنند!
سردارنقدی: زندان ابوغُریب و گوآنتانامو را فراموش کردند و از خشونت در ایران صحبت می‌کنند!
کد خبر: 6636
سردار نقدی گفت: این آمریکا این قدر روحش لطیف است که خانم مهسا امینی را دیده فوت کرده است، هر روز می‌گوید ایران آدم کشت. زندان ابوغریب و گوآنتانامو را فراموش کردند و حالا از خشونت در ایران صحبت می‌کنند!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کنگره ملی مصطفای شهید، ویژه بزرگداشت یازدهمین سالگرد دانشمند هسته‌ای، شهید مصطفی احمدی روشن، شامگاه پنج‌شنبه در امامزاده علی اکبر چیذر تهران با حضور حسین آبنیکی همکار شهید و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه برگزار شد.

مصطفای ما را به جرم ساخت سلاح هسته‌ای به شهادت رساندند

سردار نقدی در این نشست گفت: مصطفی ما را که جوانی دانشمند، خوش‌رو و بشّاش بود به جرم ساخت سلاح هسته‌ای به شهادت رساندند؛ در صورتی که این‌ها می‌خواهند کشورها رو پای خودشان نایستند. حضرت آقا حرمت بمب هسته‌ای را بارها بیان کردند، بر فرض هم بسازیم بر سر چه کسی می‌خواهیم بزنیم؟ اینکه می‌بینیم دشمن وحشت‌زده است و اینطور دستپاچه عمل می‌کند، علت این است که سابقه نسل‌های متوالی ما را دیده‌اند و امروز می‌گویند اگر این نسل بخواهد راه بقیه را ادامه دهد چه اتفاقی قرار است بیفتد؛ به جز آزادی فلسطین؟ شهید سلیمانی ما را تا مرزهای فلسطین رساند. امروز مدافعان حرم پشت مرزهای فلسطین دست بسته‌اند.

سفر به بیت‌المقدس

وی عنوان کرد: ماموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است. به زودی خواهید دید بر دیوارهای شهر که پوستر و اطلاعیه کاروان کربلا و نجف و ... می‌زنند، اطلاعیه بیت‌المقدس را می‌زنند و خیلی زود خواهید دید. اما این باید به دست کسانی محقق شود که در تربیت شما هستند. دشمن می‌خواهد این اتفاق نیفتد. می‌دانند اگر این نسل با همان تفکر ادامه دهد، چه اتفاقی در انتظار او است، بنابراین دستپاچه است.

شایعه قتل یک دختر جوان

وی با اشاره به ماجرای فوت مهسا امینی گفت: فیلم گرفته شده، همه دیدند و سند وجود دارد که ضرب و شتم و قتلی در کار نیست، اما آن‌ها می‌گویند قتل است. آن همه خانم شاهد بودند، یکی نیست بیاید و بگوید ضرب و شتم شده است. پدر این خانم را در بیمارستان آوردند. دادستان گفت بررسی کنید جایی از ضرب و شتم اثری می‌بینید؟ پدر گفت: نه. این دختر را برای تذکر به ارشاد بردند و برخورد خشنی هم با او نکردند.

نقدی افزود: بالاخره کسی که بر اثر ضربه فوت می‌کند، حداقل اگر زخم نباشد، کبودی باید باشد. پزشکی قانونی همه آزمایش‌ها را انجام داد و همه گواهی دادند قتلی در کار نبوده است. مغازه‌دارانی که همسایه این خانم بودند آمدند و گواهی دادند که ما بارها دیدیم در بازارچه ما غش کرده است. همه این‌ها سند است. غربی‌هایی که آن همه سازمان‌ها و ابزارهای جاسوسی و ابزار شنود دارند، آیا یک برگ سند دارند که این خانم به قتل رسیده است؟

 زندان ابو غریب و گوآنتانامو را فراموش کردند حالا از خشونت در ایران صحبت می‌کنند!

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این‌هایی که اینقدر عیار انسان دوستی بالایی دارند که به خاطر فوت یک خانم این طور به حرکت درآمدند و این طور در جهان اعلام عزای رسمی جهانی کردند و اسم خیابان‌های اروپا را عوض کردند و گفتند بروید و با ایران بجنگید، آمریکایی که میلیون‌ها نفر را کشته و معلول کرده است و ۳ تا ۵ میلیون نفر را در ویتنام به روایت‌های مختلف کشته است، ندیده‌اند؟ این آمریکا این قدر روحش لطیف است که این خانم را دیده فوت کرده است هر روز می‌گوید ایران آدم کشت. زندان ابوغریب و گوآنتانامو را فراموش کردند حالا از خشونت در ایران صحبت می‌کنند!

او بیان داشت: انگلیسی که هیچ جای دنیا نیست که خون بی‌گناه نریخته باشد، چندین گور دسته جمعی در کانادا از کودکان پیدا کردند و خود اعلام کردند که این کودکان حاضر نشدند تحت تفکر کلیسای انگلیس درآیند، کشته شدند. این‌ها شدند حامی حقوق بشر و انسان‌دوست! تمام تلویزیون‌ها را اتاق جنگ علیه ایران کرده‌اند؛ آمریکا صدها هزار نفر را در افغانستان و عراق کشت و بیمارستان را بمباران کرد و شکنجه‌گاه‌ها راه انداخت، اما هیچ‌کس نگفت آمریکا حقوق بشر را زیرسوال برد و هیچ‌کس آمریکا را تحریم نکرد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6636