printlogo


روایت جدید مربی مالاتیا اسپور ترکیه از ورزشکاران گرفتار در آوار
روایت جدید مربی مالاتیا اسپور ترکیه از ورزشکاران گرفتار در آوار
کد خبر: 6803
مربی تیم فوتبال نقص عضو مالاتیا اسپور ترکیه اخبار جدیدی از ورزشکاران گرفتار در هتل کرچوال این شهر ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،زمین لرزه هفدهم بهمن‌ماه ترکیه خرابی‌های زیادی در این کشور و سوریه به بار آورده است. ویرانی هزاران ساختمان و مرگ بیش از سه هزار نفر تنها بخشی از خسارت این زمین لرزه مهیب است. در زلزله ترکیه افراد زیادی زیر آوار ماندند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست. سه فوتبالیست قطع عضو ایران نیز در بین افراد گرفتار در آوار زلزه ترکیه هستند.

براساس گزارش رسانه‌های ترکیه ۱۱ والیبالیست و چهار فوتبالیست قطع عضو در زیر آوار این هتل گرفتار شدند. محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی عضو تیم بلدیه اسپور مالایا هستند که از زمان زلزله خبری دقیقی از آنان در دست نیست و زیر آوار هتل کرچوال ماندند.

«سوات» مربی تیم بلدیه اسپور مالایا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما هم مانند بسیاری از مردم دعا می‌کنیم که بتوانیم ورزشکاران از زیر آوار زنده بیرون بیایند اما حجم تخریب هتل بالا است. در ۴۸ ساعت گذشته برای آواربرداری کارهای زیادی انجام شده اما هنوز نتوانستیم به ورزشکاران گرفتار برسیم. کار بسیار سخت شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال زنده ماندن ورزشکاران گفت: همه ما به امید زنده هستیم و دعا می‌کنم که آنان زنده بیرون بیایند.

 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6803