/ فیلم

استفاده جنسی از زنان برای تبلیغ شکلات پارمیدا + فیلم

شرکت شکلات پارمیدا در تازه ترین اقدام تبلیغاتی خود فیلمی ساخته و آن را در آپارات بارگذاری نموده است که در آن استفاده جنسی از یک زن برای تبلیغ یک شکلات شده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شرکت شکلات پارمیدا در تازه ترین اقدام تبلیغاتی خود فیلمی ساخته و آن را در آپارات بارگذاری نموده است که در آن استفاده جنسی از یک زن برای تبلیغ یک شکلات شده است!
 
بنابراین گزارش، بازیگر زن این فیلم تبلیغاتی در صدا و سیما معروف شده است و شرکت پارمیدا با پرداخت هزینه قابل توجهی به وی به تبلیغ محصول خود پرداخته است.
 

در فصل دهم قانون تبلیغات کشوری درباره حضور بانوان در تبلیغات آورده شده: 

اصل 56 - زن در نظام مقدس اسلامی از موقعیت ویژهای برخوردار اسـت و قوانین و احکام مقدس اسلام برای زن جایگاه رفیعی را قائل است، لـذا استفاده از حضور خانمها در آگهی‌های رادیو تلویزیـونی مسـتلزم اعمـال دقتهای خاصی می‌باشد و باید جایگاه زن مسلمان و شئون او مـد نظـر باشد.

اصل 57 - حضور خانمها و دختر خانمها در آگهی‌های رادیو تلویزیـونی در صورت اقتضاء موضوع مورد آگهی بدون آرایش و بـا رعایـت کامـل حجاب اسلامی امکان‌پذیر است.

اصل 58 - حضور خانمها در آگهی‌هایی که وضعیت کـالا و مصـارف آن با نقش خانمها بستگی نداشته باشد مجاز نیست.

نکته حائز اهمیت در این تبلیغ این است که شرکت شکلات پارمیدا این تبلیغ را در سایت آپارات بارگذاری کرده است و این چندمین بار است که تبلیغاتی خاص و مسئله دار در این سایت قرار داده می شود و بدون محدودیت ادامه کار می دهند.

http://enghelab-news.ir/1247
نظرات شما