آتش زدن کلیسای نوتردام و پروژه مسیح دروغین!

صهیونیسم جهانی در حال آماده شدن برای اجرای پروژه مسیح دروغین است و مقدمه اجرای این پروژه، تخریب مسجدالاقصی و ساخته شدن معبد سلیمان می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،اما قبل از تخریب مسجدالاقصی آنها نیازمند این هستند که افکار عمومی را برای اجرای این برنامه آماده کنند.

ضرب سکه ترامپ و کوروش در سرزمینهای اشغالی که پشت آن عکس معبد سلیمان نقش بسته بود، ساختن فیلمی با عنوان رسالت ترامپ، معرفی دونالد ترامپ به عنوان منجی یهودیان که از جانب خدا آمده است، حمله تروریستی به مسجدی در نیوزیلند، اعلام سپاه پاسداران ایران به عنوان گروه تروریستی و حالا به آتش کشیدن کلیسای نوتردام، خبر از نزدیک بودن ظهور مسیح_دروغین می‌دهد!

انیمیشن "I Pet Goat ll" که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد هم در بخش پایانی آن، به وضوح به ویرانی حادثه کلیسای نوتردام پاریس اشاره دارد. حتی نوع طراحی مدل کلیسا هم بسیار شبیه به کلیسای نوتردام ساخته شده است. جالب تر اینکه داخل چشم مسیح قلابی هم آتش است.

گفته شده که هنگام آتش گرفتن نوتردام مجسمه ها و اشیاء قیمتی موجود در آن چند روز قبل از  کلیسا خارج شده بود.

آتش گرفتن کلیسا آخرین بخش این انیمیشن است و پس از آن سیم خارداری که چشم جهان‌بین را احاطه کرده از روی سر مسیح_دجال کنار می رود و ا‌و به سمت آفتاب (رع: نماد خدای خورشید) حرکت می‌کند. احتمالا کنایه از پایان یافتن ادیان ابراهیمی و نزدیک بودن تکمیل نظم نوین جهانی و حکومت صهیونیسم بر کل جهان!!!

توجه کنید که نابودی مسجد توسط چند هواپیمای ماسونی هم در سکانسهای قبلی این انیمیشن به تصویر کشیده شده که نشان از به تصویر کشیدن و طعنه به اسلام دارد.

اما به فرموده رهبر عزیز هیچ غلطی نخواهند کرد و این نفسهای آخر نظام سلطه است و ما منتظر فرج حضرت مهدی (عج) هستیم.
انتهای پیام/
گالری فیلم
http://enghelab-news.ir/2184
نظرات شما