برنامه رسانه ملی برای ماه مبارک رمضان ۹۸

شبکه‌های مختلف سیما برای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۸ سریال‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند تا در این ماه مبارک برای مخاطبان در کنار تاثیرگذاری معنوی، لحظاتی ماندگار را رقم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوزشبکه‌های مختلف سیما برای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۸ سریال‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند تا در این ماه مبارک برای مخاطبان در کنار تاثیرگذاری معنوی، لحظاتی ماندگار را رقم بزنند.


سریال «دلدار» به کارگردانی برادران محمودی، سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج سریال‌هایی هستند که قرار است در ماه مبارک رمضان ۹۸ از شبکه های مختلف سیما روی آنتن روند.

***سریال «از یاد‌ها رفته» از شبکه یک سیما

شبکه یک سیما با سریال «از یاد‌ها رفته» به استقبال این ایام رفته که روایتی تاریخی است. «از یاد‌ها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، در دل تاریخ معاصر و دوران پهلوی اول می‌گذرد. داستان این سریال درباره دختری جوان در سال ۱۳۱۹ است که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود، اما کشف حقایق و واقعیت هایی، موجب تحول زندگی او می‌شود. سریال «از یاد‌ها رفته» در ۵۰ قسمت ساخته شده که پخش آن، پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد یافت.

حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

تیتر
با کاراکترى متفاوت در «از یاد‌ها رفته» ظاهر مى‌شوم/بهرامیان مجموعه رمضانى ارزشمندى را تدارک دیده است

رسول نجفیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره ایفاى نقش در سریال «از یاد‌ها رفته» گفت: سریال تلویزیونی «از یاد‌ها رفته» کاری از بهرام بهرامیان است که با داستانی تاریخی خانوادگی در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

وی درباره نقش خود بیان کرد: در این سریال نقش پدر دختری را بازی کرده‌ام که دو خواستگار دارد. موضوع این سریال حول درگیری میان پدر و دختر و دو خواستگاری که دختر دارد، می‌گذرد.

این بازیگر تلویزیون اظهار کرد: این سریال داستانی تقریبا خانوادگی دارد و زمانش مربوط به تاریخ معاصر یعنی صد سال گذشته است.

از بازی در «از یاد‌ها رفته» خیلی رضایت هستم نقش پدر را بازی کرده‌ام

وی همچنین تصریح کرد: «از یاد‌ها رفته» کار باارزشی است که بهرام بهرامیان کارگردانی کرده و از آنجا که هم نگاه و هم نوع دکوپاژ وی را هنرمندانه می‌دانم از بازی در آن خیلی راضی هستم. همچنین معتقدم اگرچه به واسطه نوع نگاه کارگردان اثر، مدت زمان تولید کمی طولانی شد، اما در نهایت این سریال، کار با ارزشی از آب در آمده است.

نجفیان درباره متفاوت بودن نقشی که در این سریال تلویزیونی بازی کرده بیان کرد: نقشی که در «از یاد‌ها رفته» بازی کردم نسبت به کار‌های دیگرم از نظر شخصیتى و موضوع متفاوت است و فکر می‌کنم همین عامل باعث جذب توجه مخاطب و بیننده شود.

***«دلدار» از شبکه دو سیما

شبکه دو، «دلدار» را به عنوان سریال مناسبتی خود در ماه مبارک رمضان برگزیده است. این سریال به کارگردانی برادران محمودی در حال تولید است. «دلدار» در قالب یک ملودرام عاشقانه و با مضمونی اجتماعی است. چون در دل نمایش یک داستان عشقی، به مسائل و چالش‌های امروز نسل جوان هم می‌پردازد. چالش هایی، چون ازدواج، اشتغال، انحراف و ... که دغدغه‌های جوان امروز جامعه ماست و سریال شبکه دو نیز به آسیب شناسی آن‌ها توجه کرده است. «دلدار» داستان جوانی به نام آرش است که به رغم موفقیت علمی و تحصیلی، اما به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می‌کند و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، شادی مختاری، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.

تیتر
اتابک‌میرزای سریال رمضانی «از یاد‌ها رفته» هستم/ این‌بار با شخصیت یک فرد مرموز ظاهر می‌شوم

حبیب دهقان نسب بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره حضورش در سریال «از یاد‌ها رفته» که قرار است به کارگردانی بهرام بهرامیان ماه مبارک رمضان از شبکه یک روی آنتن سیما برود گفت: در مجموعه ۵۰ قسمتی «از یاد‌ها رفته» در نقش فردی که به اصطلاح بسیاری از آدم‌ها مارمولک خطاب می‌شود ظاهر خواهم شد.

اتابک میرزای «از یاد‌ها رفته» هستم/ این سریال سر و صدای زیادی خواهد داشت

وی در معرفی هر چه بیشتر این کاراکتر بیان کرد: نام شخصیتی که در سریال «از یادها رفته» ایفا می کنم اتابک میرزااست که از شخصیت‌های باقی‌مانده دوره قاجار محسوب می‌شود و فکر می‌کند حقش در زندگی گذشته خود پایمال شده و به دنبال این است که فرصت‌های از دست رفته خود را زنده کند. وی شخصیت مرموزی دارد و فراز و نشیب‌های زیادی به لحاظ قصه، احساس و ارتباط با افراد دیگر را تجربه می‌کند که همین امر شخصیت وی را بسیار پیچیده‌تر کرده است.

*** سریال «برادر جان» از شبکه سه سیما

طبق روال هر سال، بلافاصله پس از اذان مغرب و همزمان با صرف افطار، شبکه سوم سیما از میهمانان ماه خدا پذیرایی خواهد کرد. این شبکه برای امسال، مجموعه «برادر جان» را تدارک دیده است. این سریال، یک ملودرام خانوادگی و با مضمونی اجتماعی و مذهبی است. موضوع اصلی این سریال، «حق الناس» اعلام شده و در خلاصه داستان آن آمده است: پسری بعد از، از دست دادن پدرش می‌خواهد بدهی‌های او را ادا کند. نویسنده فیلمنامه «برادر جان» سعید نعمت الله است که معمولا فیلمنامه‌هایی پر کشمکش و ملتهب را می‌نویسد. همچنین کارگردانی این سریال برعهده محمدرضا آهنج قرار دارد.

تیتر
علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از بازیگران سریال «برادرجان» هستند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2516
کلیدواژه: برنامه سریال فیلم
نظرات شما