بهنام صفوی درگذشت +عکس

بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان در ۳۶ سالگی درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، بهنام صفوی خواننده پاپ کشور متولد ۱۳۶۲ امروز ۲۳ اردیبهشت سال ۹۸، در ۳۶ سالگی و بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در بیمارستان میلاد اصفهان چشم از جهان فروبست.

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت این خواننده پاپ در اصفهان خبر داد.

پدر بهنام صفوی ضمن تائید این خبر از برگزاری مراسم تشییع و تدفین این هنرمند در شاهین‌شهر اصفهان خبر داد.

این خواننده پاپ از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شد و پس از عمل جراحی در سال ۱۳۹۴ حال وی بسیار بهتر شده بود تا جایی که جدیدترین آلبوم خود به نام «معجزه» را منتشر کرد.

 

 

 

در سال ۹۶ بیماری او تشدید یافت و برای ادامه روند درمان خویش به شهر هانوفر آلمان سفر کرد و توسط پرفسور سمیعی در بیمارستان INI تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بهنام صفوی پس از عمل جراحی به ایران بازگشت و روند درمان خود را ادامه داد اما صبح امروز در سن ۳۶ سالگی در بیمارستان میلاد اصفهان دار فانی را وداع گفت.

این خواننده محبوب در طول چند سال فعالیت خود در حوزه موسیقی ۵ آلبوم؛ بانام‌های «بگو دوستم داری»، «عشق من باش»، «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

او علاوه بر خوانندگی در حوزه آهنگسازی و تنظیم مهارت داشت که از نمونه آثار او می‌توان تنظیم موسیقی «طعنه»، «چشمان سیاه»، «آلبوم ماه غریب»، «در انتهای شب»، «آهویی دارم خوشگله»، «آلبوم زیباترین رنگین‌کمان» را نام برد.

بهنام صفوی همچنین یکی از چیره‌دستان در خلق قطعات موسیقی به‌صورت تک آهنگ بود که از نمونه آثار آن می‌توان به «احساس عجیب»، «وقتی تو باشی»، «اخراجی‌ها ۳»، «دعا می‌کنم»،«ای جان»، «بهترین روز خدا» اشاره کرد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2785
نظرات شما