ساخت کلیپ توهین آمیز و شرم آور دو دلقک اینستاگرامی به اسم قم!

دو تن از افرادی که در اینستاگرام اقدام به پخش کلیپ هایی با لهجه قمی همراه با تمسخر میکنند روز گذشته با انتشار کلیپی جدید دایره توهین به مردم شریف قم را گسترده تر کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمد معماریان و همراهش با نام مستعار اینستاگرامی فرشاد حاجعلی دو نفری هستند که در اینستاگرام اقدام به پخش کلیپ هایی توهین آمیز و شرم آور به اسم قم و با لهجه قمی می کنند .

این دو نفر مدعی این هستند که خودشان هم قمی هستند ! و با این ادعا چند روز یکبار کلیپ هایی را با لهجه قمی و بعضا توهین آمیز و شرم آور در فضای مجازی منتشر می کنند.

دیروز این دو نفر همزمان در صفحات خود یک کلیپ را با همان سناریوی قبلی خودشان یعنی توهین و تمسخر به فرهنگ و لهجه مردم شریف قم منتشر کردند که در نوع خود وقیحانه و شرم آور است و گویا در انتشار توهین و بی شرمی هیچ حد و مرزی برای خود نمی شناسند و با هر سبکی برای جذب مخاطب از بکار بردن هیچ کلمه و هیچ عبارتی روی گردان نیستند .

به تازگی محمد معماریان یکی از این بازیگران این کلیپ های مبتذل در یک فیلم سینمایی شبکه خانگی هم به نام سرکوفت ایفای نقش کرده است اما هنوز مشخص نیست که چگونه از این افراد با سابقه توهین و انتشار کلیپ هایی شرم آور در فضای مجازی در این فیلم استفاده شده و مجوز ساخت و پخش گرفته است!

در کلیپی که دیروز از سوی این دو نفر منتشر شده است این دو نفر حد بی شرمی را کنار گذاشته و با وقاحت تمام صحنه هایی را به نمایش می گذارند که فقط و فقط برای جذب فالور بیشتر و مطرح کردن خودشان است و به انحطاط کشاندن اخلاق در جامعه که انتظار جدی از قوه قضائیه است که با این افراد برخوردی جدی صورت بگیرد.

توهین و ابتذال و بی فرهنگ نشان دادن مردم شریف قم دست مایه همیشگی این دو نفر است که بصورت هفتگی کلیپ هایی را به عنوان طنز در اینستاگرام منتشر می کنند و متولیان فرهنگی کشور در خواب به سر می برند که به چنین فردی اجازه بازیگری در یک فیلم سینمایی داده میشود واگر نه فردی با چنین سابقه ای نباید هرگز در فضای فرهنگی کشور مطرح بشود.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3030
نظرات شما