اکران فیلم توقیف شده با محتوای «دخترکشی» و «رابطه نامشروع»! + عکس

«خانه پدری»، یکی از فیلم‌های توقیفی کیانوش عیاری پس از ۹ سال توقیف، اکنون در چارچوب نظام رده بندی سنی به صورت محدود در پانزده سالن سینما و بدون هیچ حذفیاتی رفع توقیف شده و اکران می شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز«خانه پدری»، یکی از فیلم‌های توقیفی کیانوش عیاری پس از ۹ سال توقیف، اکنون در چارچوب نظام رده بندی سنی به صورت محدود در پانزده سالن سینما و بدون هیچ حذفیاتی رفع توقیف شده و اکران می شود!
 
هشتمین روز سی و دومین جشنواره فیلم فجر وقت رونمایی از «خانه پدر» به کارگردانی کیانوش عیاری بود؛ فیلمی که اظهار شده بود بسیار خشن و حاوی «دخترکشی» بود!
 
کیانوش عیاری «خانه پدری» را در دولت یازدهم و در روزهای چهارم و پنجم دی 1393 اکران کرد؛ اما در نهایت این فیلم عملاً اکران نشد. عیاری در این فیلم روایت یک خانواده را می‌کند که دختر خانواده به واسطه سوءظن رابطه نامشروع با جوانی از سوی پدر و برادرش در زیرزمین به شکل فجیعی کشته و چال می‌شود و این شروع یک داستان پر پیچ و خم در سه دوره زمانی است. به جز صحنه‌های کشته شدن، چال کردن دختر، سکانس اطمینان پسرعموی این دختر از قتل که سکانس‌های ابتدایی این فیلم را تشکیل می‌دهند، منجر به توقیف شده‌اند.
 
 
 
اکران فیلم توقیف شده با محتوای «دخترکشی» و «رابطه نامشروع»! + عکس
 
 اکنون قرار است فیلم در چهارچوب طرح رده بندی سنی و در رده بندی ۱۵+ سال و به شکل محدود در ۱۵ سالن سینما بدون هیچ حذفیاتی اکران شود!


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3675
نظرات شما