مهمترین دلیل برد استقلال چه بود؟

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که از دست ندادن تمرکز، مهمترین دلیل پیروزی استقلال در دیدار مقابل تراکتور تبریز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،آرش رضاوند با ابراز خرسندی از پیروزی پرگل تیمش برابر تراکتور گفت: می‌دانستیم بازی سختی در تبریز داریم، چون آنها تیمی باکیفیت هستند که بازیکنانی خوب و کادری باتجربه دارند. البته تراکتور معمولاً تهاجمی فوتبال بازی می‌کند و در چنین شرایطی کار ما برای انجام کارهای تاکتیکی و حمله به دروازه حریف راحت‌تر می‌شود. وقتی تیمی به دفاع مطلق فکر می‌کند طبیعتاً کار سخت می‌شود، ولی سبک بازی تراکتور باعث شد تا برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کردی استقلال با چهار گل تراکتور را شکست بدهد؟»، خاطر نشان کرد: ما برای برد به تبریز رفته بودیم و خوشبختانه یک تیم پرمهره را شکست دادیم. بعد از گلی که تراکتور زد، بازگشت فوق‌العاد‌ه‌ای داشتیم و مهمترین دلیل برد استقلال این بود که تمرکزمان را از دست ندادیم. بازی در تبریز سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی فوتبالی بابرنامه انجام دادیم و در لحظات مهم بازی با تمرکز بالا فوتبال بازی کردیم.

رضاوند راجع به نیمکت‌نشینی‌اش و اینکه استقلال بعد از ورود او به زمین سه گل به ثمر رساند، تصریح کرد: من همیشه تابع تصمیم کادرفنی هستم و مهم این است که استقلال در زمین نتیجه بگیرد. خوشحالم که بعد از ورود من به زمین سه گل زدیم. البته این برد نتیجه تلاش همه‌ی بازیکنان بود که باانگیزه زیادی جنگیدند تا سه امتیازی مهم را در تبریز بگیریم.

هافبک آبی‌پوشان در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال در این فصل قهرمان خواهد شد؟»، گفت: در حال حاضر صحبت از قهرمانی زود است، چون تا پایان لیگ خیلی فرصت داریم. مسئله مهم برای ما این است که خوب امتیاز بگیریم و بازی به بازی جلو برویم. تمرکز ما فعلاً روی نتیجه گرفتن است و تا پایان فصل ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. با این حال تنها هدف ما قهرمانی است و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند در پایان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: با تیمی روبه‌رو می‌شویم که نتایج خوبی در این فصل گرفته است، با این حال ما میزبان هستیم و باید برنده از زمین بیرون بیاییم. گرفتن سه امتیاز این بازی می‌تواند موقعیت ما را در جدول بهتر کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3700
نظرات شما