دیوار نگاره های جدید لانه جاسوسی خار چشم غرب پرستان داخلی

آیین رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا، دیروز با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا با طرح های ضد آمریکایی اش در آستانه روز 13 آبان رونمایی شد و دقیقا در همین روز هم وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آرزو دارد که دوباره دیپلمات های آمریکایی را به ایران بفرستد.

غرب پرستان داخلی و سینه چاکان همیشه در صحنه آمریکا در داخل هم از دیروز با عصبانیت از این اقدام همچون گذشته به تطهیر آمریکا پرداخته و از آنها در دشمنی با ایران دفاع می کنند!

وطن فروشی عده ای در داخل کشور واقعه جای سوال دارد که با چه استدال های آبکی میخواهند ایران مقتدر را به آمریکای جنایتکار بفروشند.

وزیر امور خارجه آمریکا دیروز همزمان با رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا به طور خاصی از آرزویش برای فرستادن دیپیمات هایشان به تهران سخن گفت که حکایت از به بن بست رسیدن دستگاه دیپیماسی این کشور را در مقابل ایران به نمایش گذاشت اما هنوز عده ای در داخل میخواهند با وطن فروشی اقتدار ایران را با مذاکره و تسلیم در برابر آمریکا در هم بشکنند .

دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا با طرح های ضد آمریکایی اش سر و صدای زیادی را از دیروز در فضای مجازی به همراه داشته است و کاربران انقلابی و ارزشی فضای مجازی با هشتک گذاری لانه جاسوسی به اقدامات بی شمار آمریکا بر علیه ایران و مردم ایران پرداخته اند.

روز 13 آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 است.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3711
نظرات شما