دعا نویسی و رمالی در دیوار و اینستاگرام با درآمد های چند ده میلیونی در ماه

سواستفاده از جهل و نادانی برخی ها باعث شده تا عده ای با بازکردن دکان رمالی و دعا نویسی و فال گیری درآمد های چند ده میلیونی در ماه داشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوزاخیرا فعالیت های دعانویس ها و رمال ها و فالگیر ها در فضای مجازی بخصوص سایت دیوار و اینستاگرام بسیار گسترده شده است و هر روز فردی با ادعاهای مختلف سعی میکند جوانان را با استفاده از دروغ و ابزار دعا و طلسم و ... فریب داده و با وعده های کذب به آنها برای خودشان درآمد های چند میلیونی در ماه به جیب می زنند.

بازگشت معشوق رونق کسب و کار و هزار عنوان دیگر تبلیغات این کاسب های دعا نویس است که مردم با جهل و خرافات فریب این دزدها و کلاهبردارن را میخورند و پول های خود را به این شیاد ها و کلاهبردان می دهند.

تبلیغات گسترده این افراد دعا نویس و رمال در فضای مجازی با رنگ و لعاب فراوان طوری که تضمین صد درصد هم به افراد میدهند که کار آنها را درست میکنند و هر مشکلی را برای آنها حل میکنند به نوعی برای آنها به ابزار بسیار مهم تبدیل شده است.

سایت دیوار و اینستاگرام دو محل رایگان برای تبلیغات این افراد تبدیل شده است که شخص پس از واریز مبلغ یک میلیون و بیشتر برای مراحل مختلف دست به دامان این کلاهبرداران میشوند .

نکته جالب این است که وقتی فرد رمال و دعا نویس به نتیجه نمی رسد فرد مراجعه کننده را پس از مدتی از هر راهی منتهی به خود مسدود میکند و پول آن فرد را به جیب میزند .

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3767
نظرات شما