سلبریتی های حامی روحانی کجا هستند بنزین گران شده است!

سلبریتی هایی که روزهای قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ و ۹۲ خودشان را به هر آب و آتشی زدند تا حسن روحانی رای بیاورد حال کجا هستند تا دست پخت خودشان را بچشند؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مردم در این روزها در اوج مشکلات اقتصادی به سر میبرند و ظاهرا سلبریتی ها که هیچ درکی از مشکلات مردم ندارند در خواب فرو رفته اند و فراموش کرده اند که این شاهکار و تبلیغ برای رای دادن به حسن روحانی دستپخت آنها برای مردم است .

گران شدن بنزین و سهمیه بندی آن در این روزهایی که مردم با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم میکنند بسیار شوک آور بود اما نکته قابل توجه این است که سلبریتی های حامی روحانی که خودشان را حامی مردم میدانند سکوت اختیار کرده اند.

سکوت کردن سلبریتی های مدعی به گران شدن بنزین بیش از پیش نمایان میکند که مردم نباید به حرف های این افراد گوش بدهند و برای سرنوشت خود خودشان تصمیم بگیرند نه اینکه با چند شعار تبلیغاتی فریب بخورند.

سلبریتی ها که هر از چندی همزمان با انتخابات ها وارد عرصه سیاسی کشور میشوند و با رنگ و لعاب حامی یک نامزد خاص میشود  فقط و فقط دنبال منافع خاص خودشان هستند و به هیچ چیزی جز منافع خود فکر نمیکنند.

مردم در این روزها و همزان با افزایش قیمت بنزین و سکوت سلبریتی ها بیش از پیش متوجه میشوند که چه فریبی خوردند که از روی احساس و تبلیغ این افراد رای داده اند.
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3770
نظرات شما