خواننده زنی که فیلم «تک خوانی اش» را در اینستا منتشر می کند! + عکس

سحر محمدی در همه این سال ها با این ترفند که انتشار فیلم خوانندگی و تک خوانی اش در فضای مجازی به دست اشخاص دیگری انجام شده است در مراجع قضایی تبرئه شده و به کار خود ادامه داده است حال اینکه در صفحه اینستاگرامی که پر است از انتشار فیلم های تک خوانی این خواننده زن وی رسماً مسئولیت این صفحه را پذیرفته ا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سحر محمدی خواننده زنی است که چند سالی است با حضور در تور های خارجی اقدام به تک خوانی می کند و در داخل ایران نیز همین رویه را دنبال می کند. وی که هم در موسسات خصوصی تدریس خوانندگی می کند و هم از قرار معلوم همچنان آوزا می خواد؛  مدعی «ممنوع الکاری» هم است!
 
 
خواننده زنی که فیلم «تک خوانی اش» را در منتشر می کند! + عکس
 
خواننده زنی که فیلم «تک خوانی اش» را در منتشر می کند! + عکس
 
 
این خواننده زن، از چند سال گذشته همزمان با «ایام فاطمیه» اقدام به تک خوانی در خارج از کشور نمود و هیچ نهادی با وی برخورد نکرد! او با این ادعا که فیلم تک خوانی اش را کسان دیگری در فضای مجازی منتشر نموده اند از محکومیت قضایی تبرئه شد اما مدتی بعد صفحاتی در تلگرام و اینستاگرام با نام وی به راه افتاد که از دسترسی اش به تصاویر بسیار خصوصی می توان حدس زد ارتباط مستقیمی ممکن است بین آن صفحات و خواننده وجود داشته باشد.

اینستاگرام ملقب به «سحر محمدی» به صورت دائم کلیپ هایی از تک خوانی این خواننده زن و لایو هایی از وی منتشر می کند و بسیاری از کاربران هم برای صدای وی به به و چه چه ارسال می کنند!
 
 
خواننده زنی که فیلم «تک خوانی اش» را در منتشر می کند! + عکس
 
 
حالا صفحه اینستاگرام سحر محمدی اعلام کرده است که این صفحه تنها صفحه ای است که مسئولیتش با خود اوست و هیچ صفحه دیگری ندارد.
 
سحر محمدی در همه این سال ها با این ترفند که انتشار فیلم خوانندگی و تک خوانی اش در فضای مجازی به دست اشخاص دیگری انجام شده است در مراجع قضایی تبرئه شده و به کار خود ادامه داده است حال اینکه در صفحه اینستاگرامی که پر است از انتشار فیلم های تک خوانی این خواننده زن وی رسماً مسئولیت این صفحه را پذیرفته است.
 
آیا به راستی وقت آن نرسیده است تا دستگاه های نظارتی و قضایی کشور برخورد در خور و شایسته ای با این فرد انجام دهند؟!



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/379
نظرات شما