تحریک اوباش توسط یک "رقصنده" اینستاگرامی + عکس

تصویری که در ادامه می‌بینید، استوری یکی از چهره‌های رقصنده اینستاگرامی با نزدیک به یک میلیون دنبال‌کننده است که ساعاتی پس از اعلام اجرایی شدن طرح دولت برای گران‌سازی بنزین منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،تصویری که در ادامه می‌بینید، استوری یکی از چهره‌های رقصنده اینستاگرامی با نزدیک به یک میلیون دنبال‌کننده است که ساعاتی پس از اعلام اجرایی شدن طرح دولت برای گران‌سازی بنزین منتشر شد.

رخدادی که مشابه آنرا در برخی حساب‌های دیگر اینستاگرامی و در برخی حساب‌های توییتری نیز شاهد بودیم و پس از همین تشویق‌ها به حضور اعتراضی بود که بلوا آغاز شد و خسارات زیادی به جان‌های مردم و اموال بیت‌المال وارد آمد.
 
 
 
 
 
 
 
 
تحریک اوباش توسط یک
 
*به نظر می‌رسد در کنار عزم دستگاه محترم قضایی و نیروهای امنیتی برای برخورد با سران بلوا و لیدرهای آشوب؛ حتما بایستی این تشویق‌های علنی به اعتراض و جری کردن مردم نیز تحت پیگرد قرار گیرد.

و البته این لزوم پیگرد هنگامی ضروری‌تر می‌شود که می‌دانیم دشمنان عنود خارجی و یک خط نفاق داخلی از مدت‌ها قبل مشغول تهیه مقدمات ایجاد بلوا و به خیابان کشاندن مردم بوده‌اند.

افکار عمومی انتظار دارد که مقامات محترم قضایی و امنیتی حتما ربط و ارتباط دعوت‌های خیابانی فوق‌الاشاره با پول‌های سعودی و تقلای آن خط نفاق را مشخص و اعلام کنند.

چه اگر این اتفاق صورت نگیرد و تمام گناه آشوب‌های اخیر صرفا بر گردن چند تن از اوباش سابقه‌دار بیافتد؛ آنگاه بایستی منتظر حوادثی تلخ‌تر در آینده بود.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3839
نظرات شما