تردمیل بازی مجلسی ها دقیقه ای 20میلیون از جیب ملت؟!

روز گذشته تصاویری از صحن علنی مجلس در فضای مجازی منتشر شد که نشان میدهد عده ای نمایندگان مجلس در قسمتی از مجلس در ساعات مختلف روز اقدام به پیاده روی میکنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دیروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از آن دارد که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قسمتی از صحن مجلس اقدام به پیاده روی می کنند تا سلامت جسمی روحی خودشان حفظ شود و جالب تر اینکه دیگر نمایندگان را هم تشویق به این کار میکنند!

کاربران فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها از این اقدام چند تن از نمایندگان مجلس با عنوان تردمیل مجلس یاد کرده اند که در نوع خودش در این اوضاع داخلی کشور و مشکلات مردمی عده ای از نمایندگان مجلس که بایستی شبانه روز به فکر حل مشکلات مردم باشند با این نوع اقدامات مردم را بیشتر از گذشته ناراحت و دلسرد می کنند .


چندی قبل برخی نمایندگان اعلام کرده بودند که هزینه هر دقیقه مجلس 20 میلیون تومان است که از جیب ملت و بیت المال پرداخت می شود آیا واقعا چنین مجلس پر هزینه ای با این نوع اقدامات چه مشکلی از مردم را حل میکند آیا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس این همه کم کاری و هزینه تراشی برای کشور را نمی بیند؟!

این دوره از مجلس شورای اسلامی در نوع خودش بسیار جالب توجه است از هر حیث که دقت کنید بر رفتار نمایندگان و مسائل پیرامون آنها خواهید دید که برخی ها که در این مجلس انتخاب شده اند متاسفانه کوچکترین دغدغه ای برای حل مشکلات مردم را ندارند و هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان هم هیچ برخوردی با این گونه رفتار ها صورت نمیدهد .



انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/3841
نظرات شما