زیباکلام: بی‌تفاوتی روحانی ما را شرمنده مردم کرده است

یک حامی دولت می‌گوید نمی‌توانم در چشم کسانی که با تشویق من به روحانی رأی داده‌اند، نگاه کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

نامه‌نیوز نوشت: لبخند حسن روحانی و گفتن اینکه من هم روز جمعه از قیمت بنزین مطلع شدم واکنش‌های منفی بسیاری را برانگیخت به‌نحوی که سرسخت‌ترین حامیان او مانند نیروهای حزب کارگزاران سازندگی هم به تندی به او انتقاد کردند؛ چنانچه غلامحسین کرباسچی گفت متأسف و ناامیدم.

صادق زیباکلام، به «نامه‌نیوز» گفت: «من به‌عنوان کسی که آرای بسیاری برای آقای روحانی جذب کردم و نزدیک به ۳ماه به این استان و آن استان رفتم تا مردم را تشویق به رأی‌دادن به او کنم اکنون اذعان می‌کنم که به این رویه‌های او انتقاد دارم. او تعهدی به ۲۴میلیون رأیی که در سال۹۶ اخذ کرد نداشت. آقای روحانی به‌عنوان دومین فرد این مملکت کوچک‌ترین واکنشی بعد از افزایش قیمت بنزین و ناآرامی‌های اخیر نشان نداد، مگر لبخندزدن و گفتن اینکه من هم جمعه از قیمت بنزین مطلع شدم و این خیلی دردناک است. باور کنید که رویم نمی‌شود در چشم کسانی که با تشویق من به روحانی رأی دادند، نگاه کنم؛ شرمنده آنهایم. آقای روحانی در این ۲سال و نیم حتی یک کنش سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی از خودش نشان نداد و هیچ چیز را تغییر نداد. بعد از افزایش قیمت بنزین روحانی آن‌قدر بی‌تفاوت بود که انگار آب از آب تکان نخورده است و اصلا دغدغه هزینه‌هایی که بر کشور وارد شد را نداشت و این واقعا حیرت‌انگیز است».


زیباکلام گفت: «بی‌توجهی به افکار عمومی فقط داستان امروز نیست. وقتی او بعد از گذشت ۱۰۰روز از ریاست‌جمهوری‌اش نخستین سخنانش را با مردم زد و اسمش را گذاشت گزارش ۱۰۰روزه نامه‌ای سرگشاده به او نوشتم و گفتم که آقای روحانی چرا مردم را بچه فرض کرده‌اید؟ او می‌توانست نه‌تنها در موضوع بنزین که در تمام مسائل به مردم توضیح دهد و افکار عمومی را قانع کند یا اگر هم افکار عمومی قانع نمی‌شدند، دست‌کم از او به این میزان گلایه‌مند نمی‌شدند. در موضوع بنزین استدلال‌هایی وجود داشت که بحث تخصصی است و بسیاری با آن موافق و بسیاری مخالف آن هستند اما اینکه از چند مدت پیش از افزایش قیمت به مردم اطلاع‌رسانی نشد واقعا نشان از این دارد که دولت وظیفه خود نمی‌داند به مردم توضیح دهد. این است کارنامه آقای روحانی!»


گفتنی است افراطیون مدعی اصلاحات یاد گرفته‌اند، با عوام‌فریبی و گفتن اینکه «شرمنده مردم هستیم»، از مسئولیت خود شانه خالی کنند و حال آنکه آنها مقصر اصلی در به انحراف‌بردن دولت در حوزه سیاست خارجی و مدیریت اقتصادی هستند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3879
نظرات شما