عصبانیت برخی از بازیگران از حرف حق صدا وسیما و خداحافظی!

چند تن از بازیگران بخصوص بازیگران زن پس از انتشار چند خبر از سوی صدا و سیما در مورد سلبریتی ها بشدت از صدا وسیما عصبانی شده و این عصبانیت را با اعلام خدا حافظی بیان کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در روزهای گذشته برخی از بازیگران سینما که در صدا وسیما و حتی در سینما هم کارنامه موفق و ویژه ای نداشته اند در صفحات شخصی خودشان در اینستاگرام از صدا وسیما خدا حافظی کرده اند.

بازیگران زن در میان خد حافظی کننده گان روزهای قبل از صدا وسیما پر رنگ تر از مردان هستند که نمی خواهیم در اینجا نامی از آنها ببریم اما همین بس که این افراد در نقش های دسته چندمی در سریال های صدا وسیما برای خودشان شهرت و معروفیت پیدا کرده اند و آن روزها صدا وسیما مشکلی نداشت و امروز چون کمی شهرت پیدا کرده اند شاید بتوانند با حمله به صدا وسیما خودشان را بیشتر مطرح کنند تا شاید چند نقش در برخی فیلم های خاص کارگردان های خاص برای خودشان پیدا کنند!

یکی از مجریان صدا وسیما هم در این روزها از صدا وسیما خدا حافظی کرده که در نوع خودش جالب توجه است مجری دسته چندمی که هرچه دارد از صدا وسیما دارد حال نقش اپوزیسیون بازی میکند و مدعی توهین صدا وسیما به هنرمندان می شود و اعلام خدا حافظی از سازمانی میکند که همه چیزش از آن است و اگر صدا وسیما نبود او هم هیچ وقت چهره نمیشد تا حال بخواهد آب به آسیاب دشمنان نظام و انقلاب بریزد.

ظاهرا برخی هایی که مدعی دفاع از هنرمندان در این روزها شده اند فقط مدعی بیش نیستند چرا که خا حافظی از صدا وسیما دردی از هنرمندان دوا نمیکند بماند خودشان را هم در نزد مردم تخریب میکنند چرا که اگر این افراد واقعا درد دفاع داشتند می توانستند از راههای بهتری و تریبون های در دسترس خودشان مشکلات را مطرح کنند نه اینکه با قهر سیاه نمایی کنند.

واژه هایی که در بخش های خبری صدا وسیما بصورت انتقادی از عملکرد برخی از سلبریتی ها به کار گرفته شده است به کام این افراد خوش نیامده و ظاهرا کم کاری شان در سالهای اخیر آنها را بر این فکر انداخته که شاید بتوانند با این رفتار و گفتار در فضای مجازی برای خودشان در سینما چند نقش در فیلم های خاص کارگردان های خاص پیدا کنند.
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3911
نظرات شما