آخرین تصاویری که عکاس حشدالشعبی پیش از شهادت در آشوب‌های عراق ثبت کرد

شهروندان عراقی امروز از مناطق مختلف بغداد خود را به میدان التحریر رساندند و با برگزاری تظاهرات گسترده برای جریان آشوب طلب قدرت نمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،هزاران تن از شهروندان عراقی دیروز و امروز به دعوت مرجعیت از مناطق مختلف شهر بغداد به سمت میدان «التحریر» راهپیمایی کردند و از تظاهرات مسالمت مردمی حمایت و اقدامات آشوبگران را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان پرچم های عراق، لبیک یا حسین و پلاکاردهای ضد اسرائیلی، ضد آمریکایی و ضد بعثی را در دست داشتند و از تجمعات آرام پشتیبانی کردند.

جمعه (پانزدهم آذرماه) نیز شهروندان عراقی از شهرهای مختلف به میدان التحریر بغداد آمدند و تظاهرات گسترده ای را برگزار کردند تا ابتکار عمل را در این میدان در دست گیرند.

همزمان با اعلام برگزاری تظاهرات گسترده در میدان التحریر، گروهی از سران جریان های آشوب طلب از جمله «عمر الکبیسی» تهدید کرده اند با شهروندانی که به ساختمان نیمه کاره «الترکی» نزدیک شود برخورد می کنند و آنان را به طبقه ششم خواهند برد.

تهدید امروز جریان های آشوب طلب نشان می دهد که اتفاقات خاصی در ساختمان «الترکی» و به ویژه در طبقه ششم در حال رخ دادن است و گمانه زنی برخی رسانه ها درباره این که این ساختمان در اطراف میدان التحریر به اتاق عملیات آشوبگران تبدیل شده به حقیقت نزدیک تر می شود.

گروه هایی که کنترل ساختمان «الترکی» را در دست دارند از صبح امروز به بهانه ترمیم و نظافت ورودی های این ساختمان را بسته اند و اجازه نمی دهند شهروندان عادی وارد شوند و به نظر می رسد این ساختمان به اتاق عملیات جریان آشوب طلب تبدیل شده است.

احمد المهنه عکاس خبری حشدالشعبی بود که طی سال‌های گذشته، یکی از منابع خبری مشرق برای کسب اخبار و تصاویر جنگ علیه داعش بود. وی روز پنجشنبه آخرین تصاویر خود را از میدان التحریر ثبت و برای ما ارسال کرد. وی در جریان ثبت تظاهرات مردمی روز جمعه در میدان التحریر، از سوی آشوبگران مورد حمله قرار گرفته و با ضربات چاقو به شهادت می‌رسد.

آخرین تصاویر شهید احمد المهنه از تظاهرات گسترده مردمی علیه آشوبگران در میدان التحریر عراق در ادامه است:

 

 


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3925
نظرات شما