توهین کاپیتان استقلال به مخاطبان رسانه ملی و پیوستن به بازیگران قهر کننده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کاپیتان استقلال هم که بیشتر در مورد دختر آبی و مسائل دیگر هم اظهار نظرهای ضد نظام و انقلاب کرده بود روز گذشته پس از پایان بازی برابر تیم پیکان به صدا و سیما حمله ور شد.

وریا غفوری کاپیتان استقلال تهران دیروز پس از بازی در برابر تیم پیکان در جمع خبرنگاران وقتی متوجه حضور دوربین صدا و سیما میشود با لحن بسیار زشت و توهین آمیز می گوید من با تلوزیون هیچ صحبتی نمیکنم!

اینها ظاهرا نمی دانند یا شاید هم خودشان را به خواب زده باشند که نمی دانند هنوز هم صدا و سیما چند ده میلیون نفر ببینده دارد و این نوع حرف زدن توهین به مردم است نه صدا و سیما!

کاپیتان آبی ها با تصور اینکه میخواهد به جمع بازیگران قهرکننده بپیوندد و فکر کرده که رسانه ملی آنقدر بی محتوا شده که منتظر می ماند تا این فرد حاضر به صحبت با صدا و سیما بشود.

وریا غفوری چندی قبل هم در مورد دختر آبی مسائلی را به نظام و انقلاب مرتبط کرده بود و حاشیه هایی را ساخته بود و مسائلی را مطرح کرده بود اما واقعا چرا برخی از این افراد مشهور وقتی چهره میشوند تصور میکنند که باید همه چیزو همه کس فقط و فقط باب میل آنها باشد و هرکسی که نقد بشود از هر جناحی باید بایکوت شود یا از اساس آن سیستم زده شود؟!

توهین کاپیتان استقلال به بینندگان صدا وسیما و لحن بسیار زشت در جمع خبرنگاران باعث شده تا رسانه های ضد انقلاب با خوشحالی از وی در رسانه های خودشان نام ببرند خوش رقصی برای رسانه های خود فروخته آخر به چه قیمتی؟!
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3951
نظرات شما