درآمدهای میلیاردی خواننده ها هم شامل مالیات نمی شود! نوش جانشان!

درآمدهای فراوان کنسرت های موسیقی سالهاست که هیچ گونه مالیاتی شامل آنها نمی شود و جیب های موسسات فرهنگی و خواننده ها و تهیه کننده گان آنها را هر روز پر تر می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کنسرت های موسیقی یکی از بیزینس های به اصطلاح فرهنگی پر درآمد این روزهای ایران است که یک خواننده به طور متوسط سالانه چندین میلیارد از راه فقط برگزاری کنسرت درآمد دارد.

درآمد های چند میلیاردی که چون به اسم کار فرهنگی و تحت نظر و اجرای موسسات فرهنگی صورت میگیرد از دادن مالیات معاف هستند و هیچ گونه مالیاتی پرداخت نمی کنند!

این اقدام سالهاست که صورت میگیرد و با توجه به اینکه موسسات فرهنگی و در کل هنرمندان و هرکسی که در غالب هنرمند تعریف میشود مالیاتی پرداخت نمیکند و برای مردم بسیار جای سوال دارد که چرا این افراد که سالانه چندین میلیارد درآمد دارند نباید مالیات پرداخت کنند؟!

درآمد های بسیار بالای موسیقی در کشور باعث شده تا تعداد قابل توجه خواننده های موسیقی پاپ این روزها بصورت مجوز دار در فضای فرهنگی کشور اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی می کنند.

درآمد خوانندگان هم تنها از راه کنسرت نیست این افراد سلبریتی از حضور در مراسم ها و افتتاحیه ها گرفته تا تبلیغات و ... درآمدهای بسیار بالایی برای خود دارند که اگر مالیات این افراد گرفته شود مشخصه رقمی خواهد بود که بشود شهری را با آن آباد کرد!
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3993
نظرات شما