اختصاصی/انقلاب نیوز گزارش می دهد:

اسکورت سرویس و فریب دختران جوان ایرانی توسط کارگر ساده فراری؟!+تصاویر

شاید وقتی صدا وسیما مصاحبه با وحید خزایی که تصاویرش در فضای اینستاگرام با چند دختر منتشر شد هیچ کسی فکرش را نمی کرد تا این فرد بعد از فرار به ترکیه به اینچنین اقداماتی دست بزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،چند سال قبل با اوج گیری شبکه های اجتماعی و در اوایل فعالیت اینستاگرام مثل امروز آزادی نبود که هرکسی با هر تیپ و قیافه و بدون حجاب و بدون هیچ قید وبندی تصاویر ضد اخلاقی اش را در فضای مجازی منتشر کند اما این روزها که هرکسی در فضای اینستاگرام با هر شکل و ظاهری هر عکسی که از خودش بخواهد منتشر می کند و برای جذب فالوور دست به هر اقدامی هم می زند و هیچ محدودیتی هم ندارد!

وحید خزایی اولین کسی بود که وقتی تصاویرش در فضای مجازی و اینستاگرام در کنار دختران در پارتی های شبانه و مهمانی ها منتشر شد دستگیر شد و بعد از انجام مصاحبه ای با صدا و سیما خودش را یک کارگر ساده معرفی کرد در اینستاگرام بسیار شهرت پیدا کرد وبرای خودش به یک شاخ مجازی تبدیل شد.

این فرد در همان سال  پس از مدتی در بازداشت به مرخصی می آید که به طور غیر قانونی از کشور فرار می کند و به ترکیه می رود در آنجا با پیدا کردن شهرتی در اینستاگرام درآمد بالایی از راه تبلیغات و فعالیت در سایت های قمار وشرط بندی به دست می آورد حتی مدتی هم برای ایرانیان در ترکیه شو برگزار می کند اما فعالیت های این فرد به اینجا ختم نمی شود.



وحید خزایی


وحید خزایی که حال توانسته درآمد بالایی کسب کند و هرزگی هایش به اوج خودش رسیده است و هر روز و شب با آوردن دختران و زنان تن فروش به خانه اش تصاویری از آنها را در فضای مجازی منتشر میکند به اوج فساد می رسد و در حالت غیر عادی که ناشی از مصرف بالای مواد مخدر و مشروبات الکی است به اهل بیت (س) نیز هتاکی هایی می کند .

این کارگر ساده اینستاگرام با این نوع اقدامات ضد اخلاقی اش حالا دیگر برای خودش توانسته نزدیک به دو میلیون فالوور ایرانی جذب کند و یک موقعیت خوب برای سرویس های جاسوسی و عناصر ضد انقلاب شده است که با نزدیک شدن این عناصر به وحید خزایی موقعیتی برای خودش به دست می آورد .



وحید خزایی برای مدتی از فضای ترکیه و اینستاگرام نا پدید می شود که خبرهایی از حضورش در اسرائیل منتشر می شود و پس از مدتی که دوباره به اینستاگرام بر می گردد به یکباره تغییر فاز می دهد و با انتشار مطالب دروغ و ... سعی می کند خودش را یک چهره نگران مردم نشان دهد و هر روز مطالب دروغ و کلیپهایی بر علیه ایران منتشر می کند.

اما کار وحید خزایی هر روز گسترده می شود و از فساد وفحشا و جاسوسی همه و همه در هم آمیخته می شود تا چندی قبل که او با فردی با نام برایان اعتماد که مشهور به برج ساز شیخ نشین های دوبی است آشنا میشود که او هم سابقه پشت پرده ای از فساد وفحشا در دوبی دارد.



برایان اعتماد در پشت پرده اقدامات اقتصادی اش در اصل "
اسکورت سرویس " ارائه می دهد که به عنوان تن فروشی سازمان یافته با دآمد بسیار بالا است که در کشورهای پیشرفته به یک کار پر سود شهرت دارد.

"اسکورت سرویس" چند سالی است که با توجه به گسترگی فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت چشمگیری در کشورهای مختلف دارد و برخی افراد فاسد ایرانی هم متاسفانه به این سیستم راه پیدا کرده اند و درصدد جذب دختران ایرانی برای حضور در این سیستم پردرآمد برای تن فروشی هستند .


(برایان اعتماد)

فعالیت های جاسوسی وحید خزایی ظاهرا در ماههای قبل تغییر فاز ترویج فساد و بی بندوباری در فضای مجازی داده است که برایش بسیار پر سود است.

وحید خزایی به تازگی به همراه "برایان اعتماد" و فردی دیگر در آمریکا به نام "شان راس" که یک فرد ایرانی اصل است در پوشش سایت راه اندازی سایت دوستیابی دست به راه اندازی یک
اسکورت سرویس زده اند .

"شان راس" و برایان اعتماد و وحید خزایی با همکاری همدیگر با پول های کلان به اسم جایزه افراد را به حضور در این سایت دوستیابی تشویق می کنند تا به درآمدهای بالای خودشان از این طریق برسند.



"شان راس"

درآمدهای بالای وحید خزایی از این راه در ترکیه با گرفتن خانه ای چند هزار متری در ترکیه و ریخت و پاش های فراوان و به رخ کشیدن جوانان برای فریب دادن در ماههای قبل بسیار شدت گرفته است تا جوانان ایرانی چه دختر و چه پسر را فریب داده و به خود نزدیک کند تا به اهداف شیطانی خودش دست پیدا کند .


"اسکورت سرویس "یا همان بیزنیس پردرآمد از تن فروشی سازمان یافته دختران در کشورهای مختلف این روزها سعی میکند تا برخی دختران فریب خورده از ایران را در این سیستم کثیف در کشورهای نزدیک ایران مثل امارات متحده عربی و ترکیه به سمت خود بکشاند و با فریب و درآمدهای بالا به نابودی و هرزگی بکشاند .


"شان راس"

"شان راس" و برایان اعتماد در آمریکا با نشان دادن زندگی های به اصطلاح اشرافی خودشان که از بی ناموسی و فساد و هرزگی به آنجا رسیده و در آنسوی دنیا نشسته اند و با فریب جوانان ایرانی پول های چند میلیاردی از این کار شیطانی پیدا می کنند.

انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/4097
نظرات شما