۹دی خار چشم هر ساله فتنه گران

۹ دی ۸۸ یک واقعه بسیار مهم در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی است واقعه ای که ده سال پس از آن همچنان یک تار در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی سالها تلاش کردند و از هر حربه ای استفاده کردند تا بر علیه نظام اسلامی اقدامی صورت دهند از تهاجم گسترده فرهنگی گرفته تا جنگ اقتصادی و تحریم و نفوذ در داخل سیستم اداری کشور اما غافل از اینکه دست خدا بر سر این ملت است و مردمی که بیش از ۲۰۰هزار شهید را تقدیم این انقلاب کرده اند هرگز اجازه نخواهند داد تا انقلاب شان به دست دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بی افتد و در سال ۸۸ با ورود برخی از فتنه گران به عرصه انتخابات ریاست جمهوری در آن سال توهم پیدا کردند که میتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند اما مردم غیرت مند ایران در روز نهم دی سیلی محکمی به صورت آنها زدند .

سیلی محکمی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در روز نهم دی ماه ۸۸ از مردم ایران خوردند در حافظه تاریخی آنها ثبت و ضبط شد و در تاریخ ماندگار و به یک روز مهم در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی تبدیل شد .

نهم دی ماه ۸۸ یا میتوان یک تار همیشگی در چشمان دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی نام برد که مردم بصورت خودش رقم زدند و ثابت کردند که تا پای جای حافظ عقاید و ارزشهای اسلامی هستند و از هیچ قدرتی ترس و واهمه ای ندارند و مثل یک سد محکم در مقابل فتنه گران ایستادگی و مقاومت می کنند و اجازه نخواهند داد ایران اسلامی را به نابودی بکشانند .

اعتماد و اطمینان مردمی اصلی ترین شاخصه انقلاب اسلامی است و هرگز نباید خدشه ای به آن وارد بشود گرچه با وجود برخی از مسئولین بی کفایت و بی تدبیری ها برخی از مردم گله مند هستند اما هرگز با دشمنان قسم خورده خودشان هیچ گاه مماشات نخواهند کرد .

دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در سال ۸۸ تصور می کردند که دیگر کار نظام تمام است و با خود فروخته های داخلی هم که آن زمان در فضای سیاسی کشور مشغول بده بستان بودند و با حمایت خارجی از آنها فتنه گری می کردند تا فضای سیاسی کشور را پر التهاب کنند اما با حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی چنان سیلی محکمی خوردند که تا سالها از درد سوزش آن گیج هستند .

۹ دی یک قدرت نمایی مردمی بود و یک رفراندوم واقعی که مردم به دنیا ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی شان هستند و عده ای آشوبگر و فتنه گر با حمایت استکبار جهانی هیچ غلطی نمی توانند بکنند .

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4196
نظرات شما